FastFiber

Waarschijnlijk kan ik u helpen

Gestart door julien, wo 07 05 2003, 14:59:29

Vorige topic - Volgende topic

julien

Blijkbaar werk je met een 64bit win 7.
Volgens mij wordt dit pas ondersteund vanaf ST2...

AHA-D

Citaat van: coos88 op vr 02 07 2010, 08:59:50
Goedemorgen,

Wij gebruiken solidedge v19 op ons bedrijf.
We hebben 2 problemen op dit moment, een probleem is met zoombox en de ander met selecteren.
Voor de zoombox heb ik een afbeelding toegevoegd.
Het andere probleem met selecteren zal ik proberen uit te leggen.
Als met de selecteren functie over het 3d model heen gaat dan zie word het normaal rood, als er vervolgens weer af gaat dan gaat het terug naar normale kleur.
Echter, bij dit geval blijft het te selecteren object rood en blijft zo tot er ergens anders op geklikt word.

Wie kan mij raad bieden bij deze 2 problemen?
Alvast bedankt.

Ziet er allemaal hardware gerelateerd uit. Sleutelen aan de instellingen van hardware-versnelling zou kunnen helpen maar dat is natuurlijk jammer met een dure videokaart.

Alex

1920725904

hallo,

ik heb een vraag.
ik teken met de v20 versie.

hier maak ik dan in een part een tekening met protusion. nu probeer ik de maten aan te passen met smart dimension, maar dit wil niet. er komt dan een streepje onder te staan.

heb ik nu iets per ongeluk aan geklikt zodat ik de maten niet meer kan veranderen ofzo?

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??

mvg jacco

julien

smart dimension is enkel om maten te zien, niet om je stuk aan te passen.
Als je zo wil werken heb je een ST versie nodig.

Je kan je maten aanpassen door de actie te editten of via de variabelen tabel.

Ricovv

Goedenavond,

Ik heb en vraag over Solid Edge versie ST10. Als ik schroefraad teken via de 'thread' optie ,dan ziet het er 2d uit op het 3d model. ik vind dit persoonlijk erg vreemd want bij voorgaande versies zag dit er wel gewoon 3d uit. kan iemand mij misschien helpen?

Met vriendelijke groet,
Rico van Vliet