yoin

Reimer

Beste,

Een collega heeft niet annotatief block gemaakt met daarin een attribuut die wel annotatief is.
Bij het maken van het block zijn 3 schalen aan het attribuut toegevoegd. Ik ontdekte dat het attribuut alleen de schaal krijgt toegewezen die actief is op het moment van invoegen van het block in de tekening.
Door te werken met AnnoAutoscale is het mogelijk om meer schalen aan het attribuut toe te voegen. Wanneer ik echter meerdere attributen heb dan kan ik op deze manier geen verschillende schalen per attribuut instellen.

Ik vraag me af of het mogelijk is om de annotatie schalen van objecten ín een block te beheren. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groeten,
Reimer.

Reimer

Ik heb inmiddels ontdekt dat er een commando OBJECTSCALE bestaat. Hiermee kun je de schalen van een annotatief object bewerken.
Een niet annotatief block met wel annotatieve inhoud toont geen schalenlijst bij de properties. Met het commando OBJECTSCALE kun je de schalenlijst toch bewerken. Verschillende schalen voor verschillende elementen in het block gaat niet lukken maar deze oplossing is beter dan werken met AnnoAutoscale.

Groeten,
Reimer

yoin