FastFiber

Bijberoep starten

Gestart door tekenaar, do 03 07 2014, 11:50:42

Vorige topic - Volgende topic

tekenaar

Ik ben nu twee jaar aan het zoeken naar tekenwerk om in bijberoep uit te oefenen. Ik heb architecten aangeschreven, gemaild. elke week vacatures gecontroleerd en aangeschreven. Een intensieve zoektocht om partners te vinden, waarvoor ik kan werken. Dit heeft uiteindelijk één architect opgeleverd die in vector works werkt, waarvoor ik enkele projecten in autocad mocht tekenen. Aangezien zij in vector works werkt en ondertussen iemand gevonden heeft die hierin werkt, heeft ze mijn hulp niet meer nodig.
Ik vraag me nu af of er nog toekomst is als Autocad tekenaar in bijberoep. Zelf woon ik op de grens van de provincie Limburg, Antwerpen. Maar in dit digitaal tijdperk wil ik over heel Vlaanderen werken en Nederland.

tekenaar

Ik ben gestart met een bijberoep als tekenaar. ik ben nog opzoek naar een maatschappij waar ik een beroepsaansprakelijkheidsverzekering kan afsluiten. Ik heb bij de federatie bouw geluisterd, die hadden 2 opties. Protect ( heel duur) en Euromaf (zei verzekeren alleen ingenieurs en architecten.)
Heeft iemand een idee waar je nog terecht kunt voor deze verzekering?