FastFiber

Webshop voor rollen plotterpapier

Gestart door Robbert Bremer, ma 05 05 2014, 10:54:34

Vorige topic - Volgende topic

Robbert Bremer

Dag allemaal!

Ik wil jullie graag vertellen over onze website, www.plotterpapier.be. Als ik hier rondkijk zie ik geen topics hierrond, en ik denk dat dit nuttig kan zijn (ontwerpen moeten tenslotte afgedrukt worden), dus hopelijk is het ok als ik er zelf één maak. Het is best lastig om op te boksen tegen de grote sites die overal op Google en zo verschijnen, dus ik kom direct naar hier. :D

Wij zijn gevestigd in Lier en produceren en vervoeren rollen papier voor plotters binnen België (en het nabije Nederland). We zijn een team met tientallen jaren ervaring in de sector. Omdat we alles zelf doen kunnen we behoorlijk lage prijzen aanbieden, vooral in grote hoeveelheden veel goedkoper dan bij de concurrentie.

Op dit moment bestaat het aanbod alleen uit 75g plain paper papierrollen voor inkjet en laser/PPC, maar er wordt spoedig meer toegevoegd. Binnenkort ook papier van 90g, en in de toekomst ook andere papiertypes en media.

Ik hoop dat jullie wat hebben aan Plotterpapier.be voor jullie CAD-afdrukken!

Vragen kun je natuurlijk hier stellen, of anders op onze contactpagina.

julien

Ik was je vergeten te antwoorden, mijn excuses.
Je onderwerp mag uiteraard hier staan, daar dient dit gedeelte van het forum voor.  :wink:

FastFiber