FastFiber

opleiding regio mechelen

Gestart door jumper, di 06 08 2013, 09:56:14

Vorige topic - Volgende topic

jumper

Geachte mensen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of wat weten.
Ik ben wonende te regio Mechelen en ben op zoek naar avondschool CAD tekenen (bouw) .
Door medische redenen kan ik mijn huidige job niet meer naar behoren uitvoeren, dus wil ik me laten omscholen.

Ik heb  graduaat bouwkundig tekenaar gevonden. Hoofdzetel Hoboken. Maar zou doorgaan in Deurne, wat een moeilijk bereikbare plaats voor me is. Echter wacht ik op antwoord van deze school, maar zijn nog in vakantie.

Misschien zijn er toevallig mensen die avondschool weten met deze vak in mijn buurt.

Alvast dank,

jumper

niemand die me kan helpen ? Jammer  Bestaat er toevallig ook geen mogelijk om met modules  te werken ?

Alvast dank,

EddyBeerke

Jumper, welkom op deze site.

Ik zou nog even wachten. Je hebt pas een twee dagen geleden dit bericht geplaatst.
Er zullen meer mensen kunnen reageren als ze weer terug zijn van vakantie.
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

Kasper Wuyts

Citaat van: jumper op di 06 08 2013, 09:56:14
Geachte mensen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of wat weten.
Ik ben wonende te regio Mechelen en ben op zoek naar avondschool CAD tekenen (bouw) .
Door medische redenen kan ik mijn huidige job niet meer naar behoren uitvoeren, dus wil ik me laten omscholen.

Ik heb  graduaat bouwkundig tekenaar gevonden. Hoofdzetel Hoboken. Maar zou doorgaan in Deurne, wat een moeilijk bereikbare plaats voor me is. Echter wacht ik op antwoord van deze school, maar zijn nog in vakantie.

Misschien zijn er toevallig mensen die avondschool weten met deze vak in mijn buurt.

Alvast dank,
Beste,

Deurne is inderdaad ver, ik heb net het eerste jaar afgelegd van de opleiding in Deurne, al pendelend vanuit Gent, naast een voltijdse dagopleiding in Sint-Niklaas. Nu ben ik verhuisd naar Antwerpen. Weet wel dat die opleiding veel ruimer gaat dan CAD: het gaat echt voornamelijk om de bouwkunde en het correct kunnen tekenen van bouwkundige constructies/details. Van de CAD (in Deurne gebruikt met uitsluitend Vectorworks) krijg je een lichte basis aangeleerd waar je vervolgens zelfstandig mee verder moet. Als je dus al veel ervaring in de bouw hebt en het dus enkel is om het programma aan te leren is de opleiding misschien niet volledig geschikt.

Anders, wie weet, tot in september!

FastFiber