FastFiber

beveiliging lisp routine verwijderen

Gestart door Arjen, do 28 03 2013, 16:55:37

Vorige topic - Volgende topic

Arjen

goedemiddag,

ik heb een lisp routine maar deze is beveiligd. Op deze website staat wel een programmatje 'decrypt' alleen deze is volgens mij alleen gemaakt voor een windows 32bit computer, en ik heb 64. Ik krijg in ieder geval bij de installatie deze fout:

"de verise van dit bestand is niet compatibel met de windows-versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- (32 bits) of x64 (64 bits) versie van het programma nodig hebt. Neem vervolgens contact op met de uitgever van de software."

dat heb ik dus gedaan door het contactformulier op de website te gebruiken, maar ik kreeg als antwoord om dit op het forum te zetten, ziehier.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een ander programma, of een idee om deze beveiliging te kunnen omzeilen want google levert mij niet heel veel op.

gr.

bart

een paar opties

- ga op zoek naar de 64 bit versie
- gebruik een andere computer (met een 32bit OS)
- installer een 32 bit OS op je computer als dealboot  of start je systeem op van een usbstik waarop een 32 bit windows of dos staat 
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

sschevers

Arjen,

Probeer deze eens. Hiermee kun je lispfiles encrypten en decrypten. Programmaatje op een locatie neerzetten en   opstarten. Ik heb het net getest op mijn 64 bit machine en het werkt zonder problemen.

groeten stephan

FastFiber