FastFiber

Nieuwsbrief deze maand (mei 2010)

Gestart door katjache, di 04 05 2010, 08:58:36

Vorige topic - Volgende topic

katjache

Hallo in de nieuwsbrief van deze maand las ik een stukje over werkloosheid en autodesk
Maar moet je al speciaal werkloos zijn om aan dit mee te doen .
Want ben druk doende om zelfstandige te worden En mijn werkgever wil niet hebben dat ik zijn gegevens door geef.
Het gaat me dan niet om die dertien maanden licentie want ben van plan als ik ga beginnen zelf een full licenctie te kopen.
Het gaat mij om de lessen via autodesk en de tuterals die er op staan.
Mag me niet aanmelden van mijn werkgever met zijn subscriptionnummer en krijg bij autodesksites steeds die vraag.
Wie weet hierop een oplossing of heeft links naar vrij toegankelijke sites met lessen of tuterails .
Nu geen antwoord geven van een cursus volgen want dat heb ik gedaan autocad basis en vervolg en inventor en omscholingcursus technisch tekenen. maar wil me nog meer er op voorbereiden en in verdiepen.
Wie o wie kan me helpen.
katjache

julien

Dan heb je een licentie nodig.
Best overleg je eens met een reseller of met de firma waarnaar gelinkt wordt in de nieuwsbrief.

Misschien kan je met hen een deal sluiten.

Het zou ook best kunnen dat je in afwachting een educational licentie zou kunnen kopen, maar daar kunnen enkel resellers en autodesk een correct antwoord op geven.

Succes!

katjache

Oke ga ik kijken hoe ik dit mischien kan regelen Maar ondertussen blijven links of tips voor lessen of tuterals natuurlijk altijd welkom.
Ga  binnenkort kontakt opnemen met een resseller voor de prijzen en voorwaarden vraag ik het daar ook wel.
bedankt voor de snelle  reactie julien. :vreegoe:

julien

De reseller kan zowel van Belgiƫ als Nederland zijn.
Als het voor jou hetzelfde is zou ik in jouw plaats contact opnemen met cadkoop.nl
Zeg maar dat ik je stuurde.  :wink:

katjache

Citaat van: julien op di 04 05 2010, 20:46:20
De reseller kan zowel van Belgiƫ als Nederland zijn.
Als het voor jou hetzelfde is zou ik in jouw plaats contact opnemen met cadkoop.nl
Zeg maar dat ik je stuurde.  :wink:
sorry voor late reactie heb het nogal druk gehad ik ga hier zeker op door en laat je nog wel weten hoe en wat het is geworden
katjache

FastFiber