FastFiber

Nederlandse help 2010

Gestart door JMD, do 10 12 2009, 19:04:13

Vorige topic - Volgende topic

JMD

Dag allemaal,

Ik heb de Nederlandse help 2010 geinstalleerd, echter ik krijg het volgende probleem, zie bijlage.
Weet iemand wat ik fout doe??

Gr JMD

H@rm

JMD,

Ik was zelf ook al op zoek naar de nederlandstalige help, maar heb hem nog niet kunnen vinden? Waar heb jij hem gedownload?
Dan kan ik kijken of de fout bij mij ook optreed.

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

HofCAD

ACADcadabra

H@rm

Ik heb het ondertussen gedownload en geinstalleerd.
Ook ik krijg dezelfde fout. Er zijn mij tijdens het installeren een paar onvolkomenheden opgevallen.:
- acad_aug.chm moet ook naar ...2010\Setup\Docs worden gecopieerd. Deze map bestaat niet bij mij.
- acadreadme.chm heet op mijn pc readme.chm
- De ISYS.IXF en ISYS.syn bestanden hoeven volgens de handleiding niet te worden gecopieerd, maar staan wel op mijn pc
- Dit geld ook voor helpsearch.ini.
- binnen opdrachtenoverzicht/opdrachten staan de commando's op alfabetische volgorde. Ze heten echter "Kommandoer"

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

JMD

Dag Michel,

Ik had dus precies hetzelfde, /Setup/Docs staat iets meer naar 'onderen' /Setup/.../.../Docs

Ik heb alleen dus alle bestanden gekopieerd.
Heb jij trouwens de oude bestanden gekopieerd, ik namelijk in mijn snelligheid niet..

Groet JMD

H@rm

Citaat van: JMD op vr 11 12 2009, 11:25:05
Dag Michel,

Ik had dus precies hetzelfde, /Setup/Docs staat iets meer naar 'onderen' /Setup/.../.../Docs

Ik heb alleen dus alle bestanden gekopieerd.
Heb jij trouwens de oude bestanden gekopieerd, ik namelijk in mijn snelligheid niet..

Groet JMD

Ik heb voor de zekerheid de hele map maar gekopieerd en hernoemd naar Help-English. Nu het toch niet wil werken heb ik de andere map maar Help-Dutch genoemd en Help-English weer gewoon help.
Ik heb nog even gedacht om de bestanden aan je door te mailen maar 106MB wordt wel erg veel. Ze staan ook nog op de installatie cd van Acad.

In het begin had ik ook nog het probleem dat binnen mijn opties verwezen werd naar een acad170.chm bestand i.p.v. acad180.chm. Daar heb ik de schuld maar gezocht bij me zelf bij het installeren maar daar begin ik nu ook aan te twijfelen.

Tot slot ben ik benieuwd of er voor revit2010 ook een nederlandstalige help bestaat.

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

EddyBeerke

Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

HofCAD

ACADcadabra

will

Bij mij werkt de nederlandstalige help perfect

Kan ik de helpfiles ergens posten?

Will

H@rm

Citaat van: will op ma 19 04 2010, 16:49:55
Bij mij werkt de nederlandstalige help perfect

Kan ik de helpfiles ergens posten?

Will

Kun je de link waar je hem hebt gedownload ook plaatsen?

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

will

Citaat van: H@rm op di 20 04 2010, 08:17:15
Kun je de link waar je hem hebt gedownload ook plaatsen?

Michel

Die link ken ik niet meer  :(

Will

HofCAD

Citaat van: will op di 20 04 2010, 11:22:41
Die link ken ik niet meer  :(

Will
Beste Will en H@rm,

Geeft de nieuwe link http://www.cadaccent.nl/autocad_forum/viewtopic.php?f=10&t=27#p27
dan niet wat je zoekt.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.

ACADcadabra

H@rm

Citaat van: HofCAD op di 20 04 2010, 11:31:00
Beste Will en H@rm,

Geeft de nieuwe link http://www.cadaccent.nl/autocad_forum/viewtopic.php?f=10&t=27#p27
dan niet wat je zoekt.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.

HofCAD en Will,

Deze link heeft idd een goede helpfile, ik heb het alleen gecontroleerd binnen de verkenner (en nog niet in acad zelf).
En heel vreemd lijkt het er op dat de oude (verminkte) file van het begin van deze topic nu ook werkt. RaRARa politiepet.

Maar zoals al eens eerder gemeld op dit forum, liggen min acad teken activiteiten wat lager, (ik ben overgegaan op Revit) en is ondertussen acad 2011 ook al weer in omloop. Dus jammer genoeg komt voor mij de oplossing wat als mosterd na de maaltijd, maar ik hoop dat het voor anderen zoals Will wel werkt.

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

yoin