FastFiber

dynamic blocks up- en download

Gestart door silverster, ma 19 10 2009, 11:42:58

Vorige topic - Volgende topic

silverster

Misschien is het makkelijk wanneer er een aparte  bibliotheek wordt aangemaakt met dynamic blocks, zodat  iedereen deze kan downloaden en eventueel uploaden.

julien

Dat lijkt me inderdaad een leuk idee.
Ik probeer eens wat tijd vrij te maken om hier aan te werken.

Dit is lang tegen gehouden omdat ik niet genoeg webruimte had, maar dat is ondertussen dik in orde.

silverster

dat zou ik geweldig vinden julien wanneer dit lukt.

Wij zijn net bezig met dynamic blocks en om eerlijk te zeggen maken we er (nog) niet heel veel gebruik van.
Wanneer het mogelijk is zal ik er ook een paar uploaden.

alvast bedankt voor de moeite

julien

katjache

Citaat van: julien op di 20 10 2009, 16:18:06
Nog niet klaar, maar:
http://www.cadsite.be/smf/index.php?action=downloads
hallo ik druk hier op maar  mag het op de ene of ander manier niet zien.

en ik hoopte na een rustige periode dat er weer wat nieuws was :cry:

nou ik blijf proberen
ps mis de nieuwsbrief al een tijdje keek er altijd naar uit.
groet katjache

julien

De nieuwsbrief is niet dood, alleen even aan de kant.

We hebben net een 2de dochtertje, daarvoor heb ik nog 2 kamers moeten in orde zetten, maar je hebt gelijk, ik zal er een deze dagen werk van maken. Al is het maar om uit te leggen waar de nieuwsbrief blijft.

katjache

allereerst nog van harte gefeliciteerdt van uit het mooie drenthe (nederland) en hoop dat alles goed is met de kleine en de vrouw.
Maar klopt het als ik op de bovenstaande link druk dat ik in het engels krijg te zien van you are not allowed to

ps veel geluk en wijsheid met  jullie 4
katjache  :vreegoe:

julien

Bedankt.  :wink:

Ondertussen zou het meeste moeten werken denk ik.
Alleen gasten kunnen niet up- en downloaden, maar leden zouden moeten kunnen blocks toevoegen en downloaden, alsook commentaar toevoegen.

katjache

Citaat van: julien op di 03 11 2009, 11:14:21

Alleen gasten kunnen niet up- en downloaden, maar leden zouden moeten kunnen blocks toevoegen en downloaden, alsook commentaar toevoegen.

geprobeert en inderdaad het werk dank je wel.
katjache

silverster

Citaat van: julien op di 03 11 2009, 11:14:21

misschien is het makkelijker met terugzoeken wanneer er onderscheid gemaakt kan worden in blocks/3d blocks en dynamic blocks, nu is het nog makkelijk terug te vinden allemaal maar wanneer er meerdere op komen te staan dan wordt het denk ik onverzichtelijk wat voor een blok het is.

julien

Dat is inderdaad een goed idee.
De opsplitsing 2D - 3D vind ik zeer nuttig, maar of een block nu dynamisch is of niet, is dat zo belangrijk om te weten in het zoeken naar een geschikt stukje tekening?

De categorieën zullen zeker nog verder opgesplitst worden, maar daar ga ik nu nog niet te veel werk van maken. Ik loop anders het risico meer categorieën te hebben dan blocks.  :mrgreen:

FastFiber