FastFiber

tekenhoofd maken

Gestart door edwin, vr 14 01 2005, 16:51:50

Vorige topic - Volgende topic

edwin

hallo,

kan iermand mij uitleggen hoe ik een tekenhoofd maken moet?

bart

als je een kader of onderhoek bedoeld
kijk dan onder het knopje cursus (boven aan op je scherm) bij les 2
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

julien

edwin

dank jullie wel :)

nog één vraagje, hoe kan ik ook alweer maatvoering doen, dus van die pijlen met maten erbij?

TeQnologie

dimstyle/modify/(tablad)lines and arrow/(rechterkant)arrowheads.

tip: nog beter is om van je tekening een attribuut te maken. inserten en dan kun je hem rechtstreeks invullen.

alexander

TeQnologie
Geplaatst: Ma Jan 17, 2005 3:23 pm   Onderwerp:  

--------------------------------------------------------------------------------

dimstyle/modify/(tablad)lines and arrow/(rechterkant)arrowheads.

tip: nog beter is om van je tekening een attribuut te maken. inserten en dan kun je hem rechtstreeks invullen.
 :shock:  

Kan je dat mischien iets meer uitleggen, volgens mij komen er ook mensen met weinig cad ervaring die dus van bovenstaande weinig begrijpen.

TeQnologie

ik zei het mischien ook een beetje raar.

maar die eerste zin van dimstyle slijkt me wel duidelijk.

Die 2de zin had betrekking op de eerste vraag die edwin stelde over het tekeninghoofd (stempel). Als je van die tekeninghoofd een atribuut maakt dan hoef je hem alleen maar in te vullen en dan staat alles er al in.
En hoe je een atribuut maakt is weer een andere vraag en nu even lastig om uit te leggen, maar wanneer daar wellicht vragen over zijn horen we dat van zelf wel.

bart

Hoe je een attribute maakt staat in les 2 uitgebreid beschreven.

om een attributen te gebruiken diend deze in een block te worden weggeschreven (de funtie wblock)
buiten de attributen kad dit block ook lijnnen tekst plaatjes enz. bevatten.
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

yoin