FastFiber

Het uiterlijk van de tekenaar

Gestart door Beli Mawr, wo 29 12 2004, 03:27:25

Vorige topic - Volgende topic

Beli Mawr

Ik zit met redelijk grote problemen thuis, ik krijg steeds het verwijt dat het door mijn lang haar is (heb ergens 35cm lang haar) dat ik geen job krijg als technisch tekenaar of een andere mooie job, maar bij mij weten wordt er daar al lang niet meer op gekeken, of wordt er wel nog op gekeken bij de selectie?

Jullie meningen graag

ps. sorrie voor dit mss forumvervuiling maar die problemen hier beginnen me echt wel de strot uit te komen.
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

jimbo

Citaat van: Beli MawrIk zit met redelijk grote problemen thuis, ik krijg steeds het verwijt dat het door mijn lang haar is (heb ergens 35cm lang haar) dat ik geen job krijg als technisch tekenaar of een andere mooie job, maar bij mij weten wordt er daar al lang niet meer op gekeken, of wordt er wel nog op gekeken bij de selectie?

Jullie meningen graag

ps. sorrie voor dit mss forumvervuiling maar die problemen hier beginnen me echt wel de strot uit te komen.

:arrow: Ik zie ook liever een rondborstige knappe tekenaar van 18 jaar maar als ze geen knappe tekening kan maken tja :roll:

Beli Mawr

Citaat van: jimbo
:arrow: Ik zie ook liever een rondborstige knappe tekenaar van 18 jaar maar als ze geen knappe tekening kan maken tja :roll:
Tekenaar, tekenares zeker ;)
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Anonymous

Citaat van: Beli MawrIk zit met redelijk grote problemen thuis, ik krijg steeds het verwijt dat het door mijn lang haar is (heb ergens 35cm lang haar) dat ik geen job krijg als technisch tekenaar of een andere mooie job, maar bij mij weten wordt er daar al lang niet meer op gekeken, of wordt er wel nog op gekeken bij de selectie?

Jullie meningen graag

Moet je je niks van aantrekken, en thuis moeten ze niet zeiken, tis toch zeker jouw leven.
Ik had vroeger ook lang haar en ook werk gevonden, dus gewoon zo doorgaan.

Groeten erwin

Vriedel diedel

Het is heel normaal als iemand er representatief eruit ziet. Lang haar wordt (helaas?) niet altijd gezien als representatief. Het is ook een eerste indruk die je dan de das omdoet. Tip: Maak je haar kort, pak die baan en laat dat haar weer groeien. Met een beetje pokon schiet dat best wel op.

FastFiber