FastFiber

upgrade pc/win/acad te verwachten problemen?

Gestart door jo-king, di 09 06 2009, 11:19:22

Vorige topic - Volgende topic

jo-king

ons bureau staat op punt om 20 nieuwe werkstations te kopen, en over te stappen naar windows VISTA, met autocad Architectural 2010

momenteel draaien we winXp, acadA2008 en office2007

echter bij de installatie van office2007 is er ontzettend veel negatieve commentaar geweest van de collega's, over de interface... (go figure :) )
Ik verwacht me dus aan een resem vragen / klachten.

Ik vraag me af, of we autocad2010 op "classic" interface zullen zetten, of gewoon "korte pijn" en meegaan met de nieuwe interface /ribbon. (met risico dat we bijna niets getekend krijgen).

wat zijn jullie ervaringen/ideeen/tips... ?

Jo.
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

Wimhardeman

2010 kun je ook gewoon op de "Classic Interface" zetten.

en ik hoop dat dit nog lang zal kunnen met vele versies.

Snarfie

Citaat van: jo-king op di 09 06 2009, 11:19:22
ons bureau staat op punt om 20 nieuwe werkstations te kopen, en over te stappen naar windows VISTA, met autocad Architectural 2010

momenteel draaien we winXp, acadA2008 en office2007

echter bij de installatie van office2007 is er ontzettend veel negatieve commentaar geweest van de collega's, over de interface... (go figure :) )
Ik verwacht me dus aan een resem vragen / klachten.

Ik vraag me af, of we autocad2010 op "classic" interface zullen zetten, of gewoon "korte pijn" en meegaan met de nieuwe interface /ribbon. (met risico dat we bijna niets getekend krijgen).

wat zijn jullie ervaringen/ideeen/tips... ?

Jo.

Indien mogelijk even wachten op windows 7. Dat werkt toch net iets stabieler dan vista. Zelf draaien we hier nog op XP pro maar na verschillende testbakken te hebben gedraaid met 64 bit vista en 32 bit win 7 blijkt de win 7 iets lekkerder te draaien.