FastFiber

Ontbrekende pictogrammen op het forum?

Gestart door Reimer, zo 26 04 2009, 21:02:48

Vorige topic - Volgende topic

Reimer

Jullien,

ik zie dat er een nieuwe opmaak van Cadsite is. Helaas zie ik een aantal kruisjes onder de namen van de forumleden (zie bijlage). Komt dit bij meer mensen voor?

Reimer.

WebRacer

?

julien

Dat zal bij iedereen zo zijn.  :oops:

Het was niet mijn bedoeling om het forum een ander uiterlijk te geven, maar ik moet ergens te veel geprutst hebben en heb alles om zeep geholpen.  :mrgreen:

Om het forum toch bereikbaar te houden heb ik er een tijdelijk uiterlijk op gezet. Het was toch eens nodig om het forum volledig (behalve de database met de berichten) opnieuw op te bouwen na al die jaren, ik zal dus van de nood een deugd maken.

't Is dus ook de moment om met verzoekjes betreffende het forum af te komen.  :wink:

Wimhardeman

Er stond op de tijdelijke opmaak een knop met "toon nieuwe berichten sinds je laatste bezoek"
Dit was wel makkelijk.
Ik weet niet of het mogelijk is om deze knop ook in de vertrouwde opmaak te verwerken?

Ik weet dat er bij de standaard opmaak een functie onderaan staat met toon laatste 10 berichten.

gr. Wim

julien

Wimhardeman

julien

Zo goed als alles is weer in orde, duskon ik zoeken naar die optie, maar ik vind ze niet...  :cry:

Wimhardeman

Dat is jammer.
Maar het is en blijft een geweldige site :vreegoe:
Toch bedankt voor de moeite die je gedaan hebt :D

gr. Wim

Reimer

Citaat van: Wimhardeman op wo 06 05 2009, 06:48:14
...
Maar het is en blijft een geweldige site :vreegoe:
...

Helemaal mee eens. Fijn dat de bekende stijl weer terug is. Dit leest weer lekkerder.

Groet,
Reimer.

julien

Bedankt voor de leuke reacties!  :pintje:

Het enige wat ik nu nog moet doen is wat taal aanpassingen en de knop zoeken 'toon nieuwe berichten'.

Zijn er voor de rest nog verzoeken?

julien

Wimhardeman

:vreegoe: :ole: :ole: :pintje: :vreegoe: