yoin

sjakie79

Ik heb een kleinigkleintje waar ik toch graag een antwoord op zou willen hebben. Ik maak gebruik van acad 2005 en het volgende is het geval:

Als ik een object ga kopieren staat automatisch [multiline] aan ( en ik zou het graag zo willen hebben als in de vorige acad versies ) ? Ik denk dat het simpelweg een vinkje aan of uit zetten is bij [options], maar ik kan het niet vinden.

Wie kan me helpen?
b.v.d. en m.vr.gr Jacco

Gene

Wat bedoel je met kopiëren?  kopiëren in autocad met copy,of Ctrl+c of slepen van het ene naar het andere venster (Multiple drawing)

Remo

Nope, geen vinkje.... het is wennen geblazen...
ja technisch gesproken kan je wel de standaard copy van AutoCAD disablen en je eigen copy commando maken zonder de automatische multiple optie... (heb ik ook aan gedacht) maar het went...  met enter ben je eruit.... ze zeggen dat het makkelijker is.......  :D

bart

je kan elke keer een enter geven om het commando af te sluiten
of het commando opnieuw defineren via de commandline

(command ".undefine" "copy") (defun c:copy() (command ".copy"))
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

freewheeler

Ik HAAT die nieuwe feature dus ook hé... zit met zelfde probleem: proberen aan te wennen hé  :roll:

greetz

Remo

Ik werd meewarig aangekeken tijdens de upgrade cursus toen ik erover klaagde, maar het went wel. Toch vind ik dat er ergens een variebele moet zijn waar je het naar believen mee uit of aan kan zetten.

FastFiber