yoin

DegTom

Ik heb een probleem met het importeren van een toolpalette group.
Ik heb een group aangemaakt en onderverdeeld in verschillende toolpalettes.
Eerst heb ik alle afzonderlijke toolpalettes geëxporteerd en daarna de group geëxporteerd.
Als ik deze dan wil inladen op een andere pc dan importeer ik het toolpalette group dat ik aangemaakt heb maar als ik die geïmporteerd heb is deze group leeg.
Ik moet dan alle afzonderlijke toolpalettes importeren en opnieuw rangschikken.
Weet er iemand hier hoe ik dit kan oplossen?

mrbeegee

Een toolpallet is een verwijzing naar een opject uit een tekening. Kan de andere pc die "basis"tekening ook benaderen?

DegTom

Ja,
De brontekeningen staan ook op die pc. Met hetzelfde path als de originele tekeningen.
Het probleem is als ik de toolpalette group importeer dat dan de losse toolpalettes er niet in komen.

jo-king

Citaat van: DegTom op wo 26 11 2008, 14:41:26
Ja,
De brontekeningen staan ook op die pc. Met hetzelfde path als de originele tekeningen.
Het probleem is als ik de toolpalette group importeer dat dan de losse toolpalettes er niet in komen.

copieer het profiel even (tools-options-profile-export & import + activate bij de 2e pc)

zou moeten werken :)
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

mrbeegee

Tja, misschien moet je alle toolpalettes los importeren.

Hier op kantoor heb ik de aangepaste toolpalettes op een centrale plek neergezet en bij alle gebruikers deze plek bij: Options>Files>"Tool Palettes file Locations" toegevoegd. Alle Cadgebruikers zien dan gelijk alle gemaakte toolpalettes.