FastFiber

3D pointer

Gestart door julien, vr 16 05 2008, 14:01:06

Vorige topic - Volgende topic

julien

Ik heb enkele weken geleden een 3D pointer van 3Dconnexion kunnen testen, ik ben nu aan het zoeken of er nog producenten zijn van gelijkaardige dingen maar vind niets.
Kennen jullie er?
BTW, ik zou heel graag een SpacePilot hebben, niemand die er eentje wil schenken in ruil voor wat advertentie ruimte?  :mrgreen:

Reinier

De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

julien

Reinier

Ga dan bietsen/schooien bij fabrikant of leveranciers :-S
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

julien

Dat heb ik al gedaan.  :mrgreen:
Zo heb ik hier al een SpaceNavigator, een Spacenavigator for notebooks en een Astroid is komende.  8)
Dus eentje voor hier, eentje voor thuis en eentje voor mijn collega.

jo-king

lijkt me niet zo handig naar autocad toe...

rechtermuis met wieltje is toch al zoom & Pan. ? en als je je linkerhand op het keyboard legt (met alle shortcuts) kan je snel met SHIFT ook ORBITten...

als je je linkerhand op die 3d-pointer zit, moet je toch heel de tijd heen en weer met je hand om te zoomen - shortcut - zoomen - shortcut.... ?
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

julien

Inderdaad.
In autocad 2D is het soms leuk, maar zeker geen must. In 3D wordt het dan weer wel handig.
Het is dan ook een 3D pointer é.  :mrgreen:

Reinier

Citaat van: julien op do 22 05 2008, 10:34:18
Dat heb ik al gedaan.  :mrgreen:
Zo heb ik hier al een SpaceNavigator, een Spacenavigator for notebooks en een Astroid is komende.  8)
Dus eentje voor hier, eentje voor thuis en eentje voor mijn collega.

biester!

julien

Je kan maar vragen é.  8)

Dave B.

Ik werk ook met zo een Space navigator: gewoonweg supper. Je kan zo 'wandelen' in jouw gerenderd 3D model, of in 2D zoomen, hoewle ik het eerder als een 3d instrument zie.

FastFiber