FastFiber

materials

Gestart door visk, di 25 09 2007, 20:08:57

Vorige topic - Volgende topic

visk

hallo,

ben bezig aan het 3d tekenen van een woning [ben beginend met 3d] en wil er nu materialen aan hangen maar vind de standaard van TOOL PALLETS - DESIGN niet mooi genoeg en daar zitten geen dak pannen etc. wie kan mij vetellen hoe ik mee materialen aan mijn 3d woning kan hangen.

ik werk vanuit de autocad architekture 2008 versie en gebruik voor het renderen VIZ

gr kevin

visk

wat een druk forum zeg geen enkel antwoord?????????

julien

Citaat van: visk op wo 07 11 2007, 13:52:33
wat een druk forum zeg geen enkel antwoord?????????
Dit is natuurlijk de ideale methode om jezelf zeer populair te maken, zo krijgt iedereen echt zin om een oplossing voor jou te gaan zoeken.  :roll:

visk

nou sorry hoor ik wist niet dat je kwaad werd maar een antwoord kan toch wel of is dit zo'n forum waar je alleen antwoord krijgt als je er lang genoeg op ziet?

julien

Dit forum is hoofdzakelijk voor autocad gebruikers. Vragen over autocad worden meestal vrij snel beantwoord.
Op vraag van enkele gebruikers heb ik er een stukje adt aan toe gevoegd, maar er zijn maar weinig mensen die hier ervaring mee hebben, vandaar dat de kans kleiner is om een goed antwoord te krijgen.

Joop

Om je niet teleur te stellen (dit is tenslotte een zeer goed forum  :mrgreen:) hierbij een link naar diverse (vele) aanvullingen voor ADT.

http://freecadapps.mcadcafe.com/swsubcat.php?page=subcat&value=ACA

Even zoeken (geduld is een schone zaak) en de kans dat je vind wat je zoekt is groot!

Succes, Joop
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

visk

oke bedankt voor jullie antwoorden jammer dat er niet zo veel mensen zijn die niet werken met adt

Remo

Citaat van: visk op di 20 11 2007, 13:03:04
oke bedankt voor jullie antwoorden jammer dat er niet zo veel mensen zijn die niet werken met adt

er zittejmhier nu juist heel veel mensen die niet werken met adt......   :mrgreen:

visk