FastFiber

A0 Plotter en andere kantoormachines huren

Gestart door Qube, zo 26 08 2007, 17:04:30

Vorige topic - Volgende topic

Qube

Hoi,

Waar kan ik best een plotter, vouwmachine en kantoor A3-printer/fax/copier huren? Heeft er iemand een richthuurprijs voor elk van deze toestellen?

julien

Qube

In België, meer bepaald in Oost-Vlaanderen voor een goed naservice. Op mijn vorig bedrijf (tekenbureau) moesten wij van deze servive best veel gebruik maken. Het A3 fax/copy machine liep constant vast wanneer hij te veel van lades moest wisselen.

Een prijsindicatie zou me ook al vooruit helpen. Het is om een idee te krijgen wat mijn vaste kosten als toekomstige freelancer...

AHA-D

Een plotter kan ik nog inkomen (hangt van je werk af) en een A3-printer in kleur is ook best aardig. Voor grote kopies heb je plankopieermachines (OCE bijvoorbeeld) die je ook kunt aansturen als printer. Eigenlijk wordt een plan dan eerst ingescand en dan afgeprint, zodat je alle funkties samen hebt. Op die manier vervalt een aparte plotter.

Het nut van een A3 fax ontgaat me een beetje. Ten eerste is fax al serieus op de terugweg en ten tweede moet je aan beide kanten van de lijn A3 hebben om er enig nut van te hebben. Uitwisselen via PDF lijkt me meer van deze tijd. Als ontvanger kun je een A0 PDF altijd in stukjes afprinten als je het niet in vol formaat kunt.

Alex

Qube

Ik bedoelde eigenlijk een A3 "multifunctional". Dus printer, fax, scan en kopie met 1 toestel.  :wink:

In Temse heb ik al een bedrijf gevonden die kantoormachines verhuurd.