FastFiber

een eerdere Autocad versie installeren

Gestart door KADANS, do 21 06 2007, 16:11:51

Vorige topic - Volgende topic

KADANS

Na een upgrade naar acad 2006, werkt een applicatie niet meer. (Deze werkt niet onder 2006.) Dus een poging gewaagd om de vorige versie terug te installeren, vruchteloos. Zelfs na verwijderen van alle Autocad bestanden. Hij blijft een autorisatiecode vragen en geeft de melding, dat het niet mogelijk is. Moet ik nog bepaalde bestanden verwijderen? Hoe kan ik dit omzeilen tot we een upgrade van de applicatie hebben?

bart

Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

silverster

kijk anders eens in je register, en laat hem daar zoeken naar sleutels van autocad, en verwijder al deze bestanden

silverster

ga naar start en dan uitvoeren,
typ daar in regedit.
je zit nu in je register van je computer.
zoek nu door middel van de ctrl+f naar autocad/acad, alle gevonden waarden die die dan vind moet je verwijderen.
ik heb dit al meerdere malen gedaan bij andere programma's en nog nooit is mijn computer daarvan gecrasht.

bart

als je geen subscribtion hebt en je hebt een update uitgevoerd met gebruik van de licentie van je eerdere software
Dan is volgens mij de licentie voor je eerdere versie daarbij vervallen.

Je kan een email sturen aan de klantenservice van autodesk (gewoon in het nederlans)
en je geval uitleggen mischien sturen ze je een autorisatiecode toe
autoriseren op de gebruikelijke manier kan alleen als je subscribtion hebt
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

silverster

zou het hem al gelukt zijn?
en zo ja wat was de oplossing?  :)

KADANS

Citaat van: silverster op ma 25 06 2007, 15:53:22
zou het hem al gelukt zijn?
en zo ja wat was de oplossing?  :)

Neen nog niet, blijkbaar zijn er nog andere linken die men ook dient te verwijderen. Nu even geen tijd om verder te proberen, zodra het lukt laat ik het weten.

FastFiber