FastFiber

Nederlandse Help voor AutoCAD 2008 en AutoCAD LT 2008.

Gestart door Markske, di 12 06 2007, 10:54:02

Vorige topic - Volgende topic

Markske

De installatie bestanden voor de Nederlandse Help voor AutoCAD 2008 en AutoCAD LT 2008 kan je terugvinden via deze link: http://www.macrocad.nl/content/view/261/20/

Veel plezier  :D
Markske

julien

Wimhardeman

Manu

Dankjewel voor de link..

Alleen is er bij 'readme.chm' sprake van een 32-build of een 64-build.. waar vinf ik dat ergens terug?  :vraagteken:

groeten,

Manu
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

Markske

Citaat van: Manu op vr 22 06 2007, 11:42:21
Dankjewel voor de link..

Alleen is er bij 'readme.chm' sprake van een 32-build of een 64-build.. waar vinf ik dat ergens terug?  :vraagteken:

groeten,

Manu

als je het gezipte bestand hebt uitgepakt, vind je in het mapje "Help" 2 bestanden terug: readme_32.chm en readme_64.chm...
één van deze twee moet je naar readme.chm hernoemen

Manu

Hmm, de interface van de help-funcrie bevat nu wel Nederlandse Termen maar daar stopt het dan ook bij..
ik kan geen enkele help-info meer raadplegen...  :(

waar kan het misgelopen zijn?
Sketchup 4-5-6

bart

Citaat van: Markske op ma 25 06 2007, 12:29:51
Citaat van: Manu op vr 22 06 2007, 11:42:21
Dankjewel voor de link..

groeten,

Manu

als je het gezipte bestand hebt uitgepakt, vind je in het mapje "Help" 2 bestanden terug: readme_32.chm en readme_64.chm...
één van deze twee moet je naar readme.chm hernoemen

ik zou wel de juiste pakken dus 32 als je de 32 bit versie hebt geinstalleerd e.d.
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

julien

kan je eens een screenshot plaatsen van wat je krijgt?
Het zou ook met de beveiliging van XP te maken kunnen hebben.

Manu

julien,

in bijlage de screenshot...

Update : ik heb via de verkenner van al die bestanden de beveiliging kunnen opheffen... en nu lijkt alles prima te werken !!

Hiep hiep...  :pintje:

Manu
Sketchup 4-5-6

julien

Ik heb net hetzelfde voor gehad met de NL vertaling voor 2007.  :mrgreen:
Alleen heb ik er wel serieus wat langer naar opzoek gegaan.  :roll:

Manu

Julien,

Waar vond je die NL-vertalingen voor 2007? Mijn collega's hebben nog geen 2008 en zien de help uiteraard ook graag vertaald... :wink:

Manu
Sketchup 4-5-6

julien

Manu

Sorry Julien,

De link verwijst naar het 'andere' CAD-forum.. daar was ik dus (nog) niet geregistreerd...
Bon, blijkt nu dat je al subscription-lid dient te zijn om daar te kunnen downloaden.... en precies dát is me een stapje te ver..  :nigoe:
Ook het hele idee met die CAD-credits vind ik nogal omslachtig... hmm, dan blijf ik toch liever verbonden met dit eigenste  :vreegoe:-forum !
Misschien vind ik de NL-vertaling voor 2007 ergens anders op het web... toch bedankt voor de moeite ..!

groeten,

Manu
Sketchup 4-5-6

julien

Ik ben er ook geen fan van, maar ze worden wel serieus geholpen door autodesk, dus zaken als vertalingen en downloads zijn ze net iets beter.
De bezoekers daarentegen zijn hier vele beter.  :mrgreen:

Wimhardeman

Citaat van: Manu op di 26 06 2007, 16:21:15
Sorry Julien,

De link verwijst naar het 'andere' CAD-forum.. daar was ik dus (nog) niet geregistreerd...
Bon, blijkt nu dat je al subscription-lid dient te zijn om daar te kunnen downloaden.... en precies dát is me een stapje te ver..  :nigoe:
Ook het hele idee met die CAD-credits vind ik nogal omslachtig... hmm, dan blijf ik toch liever verbonden met dit eigenste  :vreegoe:-forum !
Misschien vind ik de NL-vertaling voor 2007 ergens anders op het web... toch bedankt voor de moeite ..!

groeten,

Manu

Geef je e-mail adres maar, dan probeer ik hem je te mailen.

Hij is te groot om als bijlage toe te voegen.

FastFiber