basis lessen

Gestart door Ab, zo 13 06 2004, 15:35:48

Vorige topic - Volgende topic

Ab

Hoi cad profs

Ik ben werkloos heb tech.achtergrond en wil me thuis bekwamen in het auto cad. een betaalde cursus zit er helaas niet in (echt niet) mijn vraag via dit medium of er iemand iets weet zo dat ik via internet/of iets anders wat basis vaardigheden kan leren al is het lijnen trekken een gebouw tekenen heb zelf in het verleden op de tekenkamer gewerkt tekening lezen is geen probleem ik heb een prog. cad 2002 LT en wil oefenen
indien je een site weet of  iets kunt mailen of sturen sta ik graag voor open.
alvast bedankt

met vriendelijke groet

Ab

julien

Anonymous

Een zeer prettig boek om te beginnen met acad vond ik dit boek (echter ik heb de 2004 versie)

http://www.cadcollege.nl/boeken/boek_LT2002.htm

Beli Mawr

Met een basis van autocad (programmatieinput (incrimenteel, absoluut, coördinatiesysteem,  polair programmeren) heb je genoeg om de rest van het programma volledig zelf onder de knie te krijgen (zo heb ik het toch gedaan) en bekom je het beste resultaat, ga maar eens naar mijn homepage kijken, daar zie je het effect van 6 jaar in je hobby bijna constant met cad bezig te zijn.
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

julien

Citaat van: Beli Mawrga maar eens naar mijn homepage kijken, daar zie je het effect van 6 jaar in je hobby bijna constant met cad bezig te zijn.
Graag maar je URL is niet correct...  :cry:

Beli Mawr

Citaat van: julien
Citaat van: Beli Mawrga maar eens naar mijn homepage kijken, daar zie je het effect van 6 jaar in je hobby bijna constant met cad bezig te zijn.
Graag maar je URL is niet correct...  :cry:
Woops, me effe vergist tijdens het aanmaken van mijn profiel, het moest .cjb.net  zijn ipv .com  :oops:
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

julien

Knappe tekeningen!

TeQnologie

ziet er inderdaad grappig uit..