FastFiber

error message

Gestart door jo-king, vr 11 05 2007, 08:57:34

Vorige topic - Volgende topic

jo-king

ik heb grondplan.dwg open staan, en bij het openen van doorsnede.dwg, waarin grondplan.dwg ge-X-reffed is krijg ik deze melding:

FILE c:\grondplan.dwg is open for editing. Unable to demand load it. Performing a full read instead.

heeft iemand dit al eens gehad? dit is mijn eerste...
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

julien

Dat is toch normaal?
Je tekening (grondplan) staat open en je opent het nog een keer (via x-ref). Dat kan niet 2 maal met schrijf rechten dus kan je die enkel read-only openen.

jo-king

Citaat van: julien op vr 11 05 2007, 09:13:29
Dat is toch normaal?
Je tekening (grondplan) staat open en je opent het nog een keer (via x-ref). Dat kan niet 2 maal met schrijf rechten dus kan je die enkel read-only openen.

ik heb dit probleem slechts met dossier. alle andere dossiers doen dit ZONDER foutmelding.

daar zit het gekke!
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller

jo-king

Citaat van: jo-king op vr 11 05 2007, 11:43:58
Citaat van: julien op vr 11 05 2007, 09:13:29
Dat is toch normaal?

ik heb dit probleem slechts met een dossier. alle andere dossiers doen dit ZONDER foutmelding.

daar zit het gekke!

het zit hem niet in het dossier, maar in het werkstation. bij "options" -  "open&save" tabblad stond onder "demand load X-ref" - "enabled" ipv "disabled"
nu is't opgelost :)
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller