FastFiber

Help-file niet geïnstalleerd.

Gestart door humpieke, ma 26 03 2007, 11:43:58

Vorige topic - Volgende topic

humpieke

Beste,

Tijdens het werken in AutoCAD stuit ik op het volgende wel redelijk vervelende probleem: mijn help is niet geïnstalleerd op mijn pc en ik weet niet hoe ik dit moet doen. Wanneer ik op F1 duw geeft hij de volgende foutmelding: cannot find help file: acad.chm. Ik heb de map AutoCAD 2007 al afgezocht naar acad.chm maar ik vind ze niet, ook op de originele cd staat hij niet. Hoe moet ik dit euvel oplossen?

Reinier

wees blij,

Ik zelf druk altijd met mn dikke vingers op F1 gelukkig heb ik dit command eruit gegooit!

:-)

Gr.  Reinier
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

bart

C:\Program Files\AutoCAD 2007\Help

daar zou hij in moetten zitten

laat window's je harddisk eens doorzoeken (verborgen bestanden aan zetten)

vind je dan nog niet dan zit er niets anders op dan autocad herinstallere'/herstellen middels de orginelen cd
(waar de bestanden zonder meer op staan ze zijn alleen ingepakt)
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Indo_Jim

Citaat van: humpieke op ma 26 03 2007, 11:43:58
Beste,

Tijdens het werken in AutoCAD stuit ik op het volgende wel redelijk vervelende probleem: mijn help is niet geïnstalleerd op mijn pc en ik weet niet hoe ik dit moet doen. Wanneer ik op F1 duw geeft hij de volgende foutmelding: cannot find help file: acad.chm. Ik heb de map AutoCAD 2007 al afgezocht naar acad.chm maar ik vind ze niet, ook op de originele cd staat hij niet. Hoe moet ik dit euvel oplossen?

Ik werk zelf met AutoCAD 2006 en mij is opgevallen dat acad.chm is vervangen door acad162.chm.
C:\Program Files\AutoCAD 2006\help\acad162.chm
Commando: options/files/help....

Praat geen poep,
want er is al genoeg schijt in de wereld.