pdf document maken

Gestart door bart, do 06 05 2004, 14:34:15

Vorige topic - Volgende topic

bart

link:http://www.primopdf.com/

op bovenstaande website kan je een bestand ophalen waarmee je door het printen vanuit elk programma een pdf document aanmaakt
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

TeQnologie

Thnx..

Ik vroeg me altijd altijd al af met welk programma ik dat kon maken??

julien

Ik gebruik steeds pdf 995.
Ik ben hier ook tevreden over. De gratis versie geeft wel een pop-up bij het maken van een pdf.

bart

deze niet geeft geen enkele melding
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

julien

Ondertussen heb ik primo PDF al uitvoerig getest en ik ben er zeer tevreden over.
Waarom betalen als het goed EN gratis kan.
De link in opgenomen in de linkpagina.
Bedankt bart

cadtools@gmail.com

Wij hebben ook pdf995 gebruikt maar zijn niet tevreden mee.
Vooral in combinatie met images blijft het ver achter.
Ook formaten kun je niet draaien etc.

wij hebben bluebeam 3.1.0 getest en zijn hier meer over te spreken..

www.bluebeam.com

ronnyh

Ik ben de trotse bezitter van Adobe Acrobat 7.0 Pro, maar toch lukt het mij niet om de fijne lijnen van CAD over te zetten in PDF vorm.
Steeds als ik een tekening om zet naar PDF en ik zoom in naar het fijne gedeelte in de tekening zie ik niets anders dan vette lijnen.
Toch heb ik al tekeningen gezien die omgezet zijn naar PDF waar je perfect kunt inzoemen tot in de fijnste details van de tekening.
Op welke details moet ik eingenlijk letten om dit ook te verwezenlijken, is het een instelling in CAD of Adobe? :(

PS:ik vind het een leuke forum en ik kom dagelijks wel eens kijken, doe zo verder :D

cadtools@gmail.com

misschien kun je de pdi (appart) instellen... ? 100-300-600 dpi?

bart

Citaat van: ronnyhIk ben de trotse bezitter van Adobe Acrobat 7.0 Pro, maar toch lukt het mij niet om de fijne lijnen van CAD over te zetten in PDF vorm.
Steeds als ik een tekening om zet naar PDF en ik zoom in naar het fijne gedeelte in de tekening zie ik niets anders dan vette lijnen.
Toch heb ik al tekeningen gezien die omgezet zijn naar PDF waar je perfect kunt inzoemen tot in de fijnste details van de tekening.
Op welke details moet ik eingenlijk letten om dit ook te verwezenlijken, is het een instelling in CAD of Adobe? :(

PS:ik vind het een leuke forum en ik kom dagelijks wel eens kijken, doe zo verder :D

in autocad moet je op de zelfde dingen letten als bij een gewone plot.

dus
schaal
ctb
papierformaat
kwaliteit van de afdruk.
de volgorde van de lijnen moet goed zijn (draworder)

adobe ken ik niet goed genoeg om je daar tips over te geven.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

hoow

Ik gebruik zelf deze pdf creator werkt ook perfect.

Reinier

Ik gebruik cutePDF, "nepprinter" werkt heel goed, maar zal het nooit qua afdrukkwalitait halen.

Als bij rechtstreeks printen.

http://www.cutepdf.com/
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

hpmenu

Een van de ingewikkeldste dingen voor pdf drivers is het werken met transparantie. Veel gratis programma's maken met een schilletje gebruik van de interne driver in windows. De (echte) driver waar ik tot nu  het meest tevreden over ben is PDF-Xchange / Acroplot. Maar ja, die is niet duur, maar ook niet gratis.

Koen

cadtools@gmail.com

De nieuwe Autocad 2010 pdf driver geeft prima resultaten en is er stukken op vooruit gegaan..
Autodesk onderkend de noodzaak van goede pdf ondersteuning

julien

Citaat van: cadtools@gmail.com op di 17 02 2009, 20:54:13
De nieuwe Autocad 2010 pdf driver geeft prima resultaten en is er stukken op vooruit gegaan..
Autodesk onderkend de noodzaak van goede pdf ondersteuning
Aha, ben jij een beta tester?

cadtools@gmail.com

Ja. Hiervoor kan je je aanmelden..