FastFiber

Save out of memory

Gestart door thijs, di 13 02 2007, 18:18:59

Vorige topic - Volgende topic

thijs

hey julien en andere,

ik heb dit probleem ook al op andere solid edge forums neer gelegd.
als ik een *dft van +/_ 18mb save dat krijg ik deze fout melding "out of memory"
ligt dit nou aan solid edge V19 of aan mijn geheugen (2gig ddr2 non ecc)?? :?
of is mijn tekening gewoon 'corrupted' :P

solid edge maakt reclame dat ze wel grote *asm en *dft aan kunnen...

groet

Thijs
ps. door mijn geweldige baas heb ik wel moeten kiezen voor een merkloze moederboard (880pro+ dual core)  :(

AHA-D

Dat is een meer dan behoorlijke omvang, maar er zijn er hier nog grotere (tot 216 MB). Ik vermoed dat er een "onverteerbaar brokje" in je tekening zit. Als het meerdere sheets zijn zou je kunnen gaan testen door te beginnen met 1 sheet over te houden en op te slaan onder een andere naam, als dat lukt 2 sheets overhouden, enzovoort tot je er uit knalt. De kans is dan groot dat "iets" op het laatste blad de boel verziekt. Als alles op één blad staat kun je selectief zichten wissen en opslaan testen, maar je hebt ook kans dat onzichtbare elementen problemen veroorzaken. Misschien allemaal niet echt snel en handig maar ik ken geen andere manier om naar zieke plekken te zoeken. Zichten kopiëren naar een nieuwe tekening werkt naar mijn ervaring niet : ik krijg nooit én zicht én maten gekopieerd. Als je dus zoveel mogelijk van de tekening wil recupereren zie ik weinig andere middelen.

Alex

thijs

bedankt Alex.
zo had ik het nog niet bekeken, ik ga het v/d week gelijk proberen.

hij gaf gisteren nog een andere fout melding aan "could not sore viewer data".

citaat "maar er zijn er hier nog grotere (tot 216 MB)." :shock: dat zijn nog eens tekenigen!!! :mrgreen:
hoeveel pars zitten daar in verwerkt????

AHA-D

Heb het eens door revision manager getrokken :

308 MB in 811 unieke files, 2639 totaal bestanden - maar dat is misleidend omdat alle "kinderen" van 'families' daarbij ook getoond worden, ook al zijn ze niet gebruikt.

Het feit dat er enkel perspektiefzichten, met verborgen lijnen aan, getoond worden zal er voor veel tussen zitten.

Alex

thijs

FastFiber