FastFiber

Marges

Gestart door bjornwolters, wo 31 05 2006, 14:25:31

Vorige topic - Volgende topic

bjornwolters

Goedemiddag,

Ik loop al tijden tegen de zelfde problemen aan, ik heb hier autocad 2000 L en een Hp deskjet A3 Printer. Maar als een kaders wil afdrukken valt er altijd wel een stuk weg. En ik moet voor een opdracht, een kader lijn hebben van.
Links 2 cm vanaf papier
Rechts 1 cm vanaf papier
Boven en onder 1 cm vanaf papier

Dus ik vermoed dat de printer marges erg fout staan, heb al eens geprobeerd printable area te wijzigen, maar dat is ook zonder succes.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Mvg

Bjorn

bart

welke printer van hp gebuik je  typenummers staat op het modelplaatje achter op de printer iets van c8124a
is oriëntatie landscape of portriat
(links/rechts e.d is onduidelijk)
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

bjornwolters

Mijn type is C2678a

Hoop dat het wel opgelost kan worden

mvg

Bjorn

Joop

Een mogelijke oplossing is het af te drukken gedeelte te veranderen, dus niet met extents maar bv met limits of window afdrukken.
Een andere mogelijkheid is het nulpunt te verplaatsen met 1 of 2 eenheden.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

bart

Citaat van: bjornwolters op do 01 06 2006, 08:03:27
Mijn type is C2678a

Hoop dat het wel opgelost kan worden

mvg

Bjorn

De printer zou het aan moeten kunnen maar in de handleiding staat niets over randloos afdrukken
en er worden geen specifieke randafstenden genoemd.

Er van uitgaande dat je de tekening landscape afdrukt (liggend) denk ik dat de onder en bovenzijde en linkerzijde geen probleem geven
de rechterzijde 10mm zou wel eens te hoog gegrepen kunnen zijn voor deze printer.
probeer de optie upside down eens dan komt de linkerzijden met de 20mm er als laaste uit en dat moet toch wel lukken
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

bjornwolters

Hey,

Het is mij gelukt, ik heb eerst een A4 getekend. In 2 hoeken lijnen gezet, zodat je een snijpunt krijgt. Offset de lijnen naar binnen. Vervolgens afdrukken window en center plot.
Dank jullie wel voor de reacties!!

Mvg,

Bjorn

yoin