FastFiber

Op zoek naar een voorbeeld script

Gestart door Lyrix, vr 05 05 2006, 10:35:45

Vorige topic - Volgende topic

Lyrix

Hallo,

Is er een script waarbij als je een waarde selecteer, hij alleen de volgende mogelijke waardes laat zien?

Ik zal uitleggen wat ik bedoel.

BV je hebt een profiel 180mm breed daar bij zijn alleen 220mm hoog en 240mm hoog beschikbaar van.
Hoe kan je dmv een sript in een popup alleen die waardes laten zien als ik 180 selecteer?
Want als ik bv 160mm breed in de popup selecteer wil ik alleen maar 180mm hoog en 200mm hoog zien.
Simpelweg omdat de combinatie 180mm x 200mm niet bestaat.
Als ik nu 180 selecteer staan alle waardes in de 2e popup lijst.
Ik wil alleen de bijbehoorende waardes zien.
Kan dit in een script?

bart

Citaat van: Lyrix op vr 05 05 2006, 10:35:45
Hallo,

Is er een script waarbij als je een waarde selecteer, hij alleen de volgende mogelijke waardes laat zien?

Ik zal uitleggen wat ik bedoel.

BV je hebt een profiel 180mm breed daar bij zijn alleen 220mm hoog en 240mm hoog beschikbaar van.
Hoe kan je dmv een sript in een popup alleen die waardes laten zien als ik 180 selecteer?
Want als ik bv 160mm breed in de popup selecteer wil ik alleen maar 180mm hoog en 200mm hoog zien.
Simpelweg omdat de combinatie 180mm x 200mm niet bestaat.
Als ik nu 180 selecteer staan alle waardes in de 2e popup lijst.
Ik wil alleen de bijbehoorende waardes zien.
Kan dit in een script?

ja dat kan door de tweede lijst afhankelijk te maken van het antwoordt in de eerste lijst
(je moet in de lisp dus voor elke waarde van de eerste lijst de mogelijke waarde's van de tweede lijst defineren)
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Lyrix

Zoiets had ik al in gedachte. Ik ben er al mee bezig geweest maar krijg het niet voor elkaar.
Heb je hier misschien een voorbeeld scriptje van?