FastFiber

nieuwe fout melding??

Gestart door thijs, do 05 04 2007, 13:33:04

Vorige topic - Volgende topic

thijs

hey lui,

heeft iemand deze al gezien??  :mrgreen: zie bijlage

en heeft iemand dit al opgelost?? :wink:

julien

Nog nooit gezien.  :shock:
Heb je update 4 al geïstalleerd?

thijs

oeps vergeten!!  :wink:

--------------
Legal Notices
--------------
© 2007,
UGS Corp.

--------------
Release Notes:
--------------

Product:        Solid Edge
Version:        19.00.04.06
Date:           22-Mar-2007

This release of Solid Edge has been certified to run on the following:
    · Windows XP Professional® operating system (32 bit or 64 bit)
    · Internet Explorer 6.0 or higher

This Update can be instaled installed on top of Version: 19.00.00.66, 19.00.01.06,
19.00.02.06, or 19.00.03.06.

Note: Updates are all inclusive and can be installed on top of the base release
or any released UPdate.

--------------------
End of Release Notes
--------------------

:mrgreen:

thijs

bedankt tot nu toe geen last meer gehad!!! :vreegoe:

AHA-D

Op m'n vorig werk had ik die fout regelmatig. Het was dan hoog tijd om af te sluiten en eens af te melden of zelfs rebooten. Thuis heb ik die foutmelding nooit. Vanuit het lettertype en de vormgeving, en gelinkt aan ervaringen, zou ik zeggen dat de foutmelding iets van VB aan de grondslag ervan heeft. De macro's op het werk waren namelijk erbarmelijk slecht geschreven, de helft werkte niet op mijn werkstation en van enige foutafhandeling was geen sprake. De hogervermelde foutmelding had ik enkel als ik veel macro's had moeten laten lopen (titelhoek, materiaalkeuze, ...). Bovendien durfde het dan ook gebeuren dat m'n menu-uitklap-driehoekjes veranderden in 6-en.

Als je nu zegt dat je geen VB-macro's hebt lopen, dan weet ik het ook niet meer ...

Alex

thijs

Citaat van: AHA-D op vr 06 04 2007, 16:06:31
gelinkt aan ervaringen, zou ik zeggen dat de foutmelding iets van VB aan de grondslag ervan heeft. De macro's op het werk waren namelijk erbarmelijk slecht geschreven, de helft werkte niet op mijn werkstation en van enige foutafhandeling was geen sprake. Als je nu zegt dat je geen VB-macro's hebt lopen, dan weet ik het ook niet meer ...

Alex

:mrgreen: gedeeltelijk zelf geschreven :mrgreen:

sins de upgrade naar V17,V18,V19 werkte de orginele marco's (geschreven door provider) niet meer zo best, dus heb ik er zelf in zitten rommelen..
maar ben zeer onervaren in het programmeer gedeelte van cad programma's!! :oops:

maar sins de update ugs 4 heb ik er nog geen last van gehad. :wink:
kan je voorbeelden of links vinden van het programmeren van marco's???

groet
Thijs

AHA-D

Bij de levering van SE zit wel iets van voorbeeldprogramma's. Als je die bestudeert kom je al een stuk verder. Maar al bij al is de programmeer-ondersteuning bij SE behoorlijk mager.

Persoonlijk heb ik ge-BASIC-t in het DOS-tijdperk, hoewel mijn grotere (data)-applicaties geschreven waren in dBase en later Clipper. Heb nooit m'n draai gevonden in Windows programmeren tot ik via het werken met data bij Delphi (Visual Pascal als je wil) terecht kwam. Toen begreep ik stilaan hoe de dingen in elkaar zaten, maar Delphi is dan ook zeer gestructureerd en rigoureus object-gericht. Ik maak het me zelf moeilijk door via Delphi in SE te rommelen, maar ... als ik fouten maak blijft Windows en SE overeind. Dus wat mij betreft is het gewoon beter.

Alex

thijs

ok bedankt,
ik ga het binnenkort ookeens proberen.

groet

FastFiber