FastFiber

Excel

Gestart door Reinier, wo 04 04 2007, 11:03:20

Vorige topic - Volgende topic

Reinier

Dag heren!

Aangezien ik nogal fan ben van deze site en jullie genoeg verstand hebben van computers kunnen jullie me vast ook wel helpen
met het volgende probleem/idee?

Op mijn nieuwe werk, heb ik een wonderbaarlijke mooie pc gekregen t.b.v. autocad tekenen en veelvuldig werken met excel,
maar nu het volgende:

Als ik een 2 excel-bestand open via een snelkoppelingmap van mijn bureaublad dan worden deze weergegeven onderin mn taakbalk als 1 blok -Microsoft excel- 

Als ik snel wil veranderen van bestand kan ik dat maar op 1 manier doen, via VENSTER en dan het goeie bestand kiezen. Op mijn vorige werk en thuis wordt elk bestand afzonderlijk weergeven op mn taakbalk!

Hoe krijg ik dit nu, hier voor elkaar.

Alvast bedankt, gr. Reinier
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

julien

Hoe je dat visueel voor elkaar krijgt weet ik niet, maar je kan wel al wisselen tussen de documenten met de sneltoets "Ctrl+Tab".

Reinier

Citaat van: julien op wo 04 04 2007, 11:09:26
Hoe je dat visueel voor elkaar krijgt weet ik niet, maar je kan wel al wisselen tussen de documenten met de sneltoets "Ctrl+Tab".

Bedankt wist ik niet,  :mrgreen:.... wist alleen alt-tab
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

jo-king

Reinier,

rechtermuis eens op de windows-taskbar, en doe PROPERTIES, en vink het "group similar taskbar buttons" uit...
nu komt elk document apart op de taskbar staan.

CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

Reinier

Citaat van: jo-king op wo 04 04 2007, 11:21:53
Reinier,

rechtermuis eens op de windows-taskbar, en doe PROPERTIES, en vink het "group similar taskbar buttons" uit...
nu komt elk document apart op de taskbar staan.

Heb het in nederlands gedaan ;-)... maar werkt nog niet ..pc herstarten? rebooten? reanimeren?

bart

excel wijkt af van de standaard
je gaat binnen excel naar het tabblad extra -> opties ->weergave en je zet het vinkje voor vensters in taakbalk aan

(ik gebruik nog office 2000 dus jouw versie kan afwijken)
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart