FastFiber

refedit in 2007 lt werkt niet ??

Gestart door bart28, ma 05 03 2007, 14:45:08

Vorige topic - Volgende topic

bart28

Hallo allemaal,

Ik gebruikte regelmatig refedit in 2002, zodat je in de tekening een block kunt aanpassen, nu zijn we overgestapt naar 2007 LT en blijkt dat refedit niet meer werkt.
Weet iemand of dit anders is geworden of dat dit inderdaad is vervallen !! Als dit vervallen is, heeft iemand dan een oplossing hiervoor !!

Groeten

Bart28
bart

Active_Immun

Hey,

Werk zelf wel niet met de 2007, maar als je je blok selecteerd en dan rechtermuisknop klikt, krijg je dan een menu? Zoja, staat hierin de 'Blok Editor'. Probeer die dan even.
Via de commando regel: _-bedit

GreetZzz,
mE!
8)
CAD is my LSD

bart28

He Active_Immun,

Bedit zou inderdaad kunnen werken, maar is niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat het commando refedit, wat in voorgaande versies 2006 en eerder wel werkte nu niet meer gebruikt kan worden. Refedit gebruikte ik in tekening om blockjes aan te passen. Met Bedit moet ik tekenen in een apart window, waarin ik dan het blockje aan kan passen ! Met refedit kon ik het blockje aanpassen in de tekening zelf zonder dat ik naar een ander window werd verwezen !! Dit betekend dat ik de rest van de tekening, waarin ik het blockje aanpas nog zichtbaar is. Met Bedit is dit niet het geval, heel vervelend !?

Graag je reactie

Bart
bart

Active_Immun

Hey,

Denk dat je het hiermee zal moeten doen, volgens deze pdf is de refedit niet ondersteund in de LT versie. zie p 19/34
Zie ook deze discussie op autodesk.com

GreetZzz,
mE!
8)
CAD is my LSD

bart28

He hallo,

Thanks voor je antwoord, dit is voldoende  :D :D

Groeten

Bart28
bart

yoin