FastFiber

niet reageren van autocad bij boundary

Gestart door charlotte, vr 08 12 2006, 19:09:47

Vorige topic - Volgende topic

charlotte

Hallo,
kan iemand mij helpen?
Ik heb een copy edge gedaan van een 3d voorwerp.
Iedere keer als ik er een boundary probeer van te maken, bevriest autocad totaal.
Of heeft iemand een andere oplossing hiervoor hoe ik die edge dan kan extruderen? Heb al geprobeerd met edit polyline, maar dat lukt niet.

Charlotte

Kenny H

Beste,

kun je niet gebruik maken van copy faces en zo dan extruderen, want met edge doe je enkel apparte lijnen.
Om van die lijnen dan een geheeld te maken Region gebruiken, kun je ook weer extruderen.
Als region niet zou gaan en met polyline ook niet, oppervlak arceren en daarna via hatch edit de contour opnieuw laten maken.  :wink:

Mvg

Kenny
8) Volvo 4 Life 8)

charlotte

Citaat van: Kenny H op vr 08 12 2006, 19:22:06
Beste,

kun je niet gebruik maken van copy faces en zo dan extruderen, want met edge doe je enkel apparte lijnen.
Om van die lijnen dan een geheeld te maken Region gebruiken, kun je ook weer extruderen.
Als region niet zou gaan en met polyline ook niet, oppervlak arceren en daarna via hatch edit de contour opnieuw laten maken.  :wink:

Mvg

Kenny

Beste Kenny,

dank je wel voor je vlugge reactie, maar neen, kan niet met een copy face werken, het betreffende voorwerp is een toilet  :wink:
En ik heb een copy edge gedaan om het deksel te kunnen tekenen. Als ik de copy face neem zou ik een gat in mijn deksel hebben. Niet echt de bedoeling van een deksel hé?
Bij iedere poging tot nu toe, begeeft autocad het en heb ik enkel de optie om af te sluiten en her op te starten.

mvg,
charlotte

Kenny H

Das graag gedaan,

Als je nu eens wel een copy face doet, dan exploderen.
Dan wis je uw opening en maak je een nieuwe region.
Kun je zo ni verder?
8) Volvo 4 Life 8)

charlotte

Citaat van: Kenny H op vr 08 12 2006, 19:53:28
Das graag gedaan,

Als je nu eens wel een copy face doet, dan exploderen.
Dan wis je uw opening en maak je een nieuwe region.
Kun je zo ni verder?
Kenny, ge zijt nen engel, dat heeft perfect gewerkt. 1000 x merci.
Ik zit het mezelf dikwijls zo moeilijk te maken terwijl de oplossing zo simpel is.
Zal iets typisch vrouwelijk zijn zeker?
In elk geval, nog ne keer bedankt,
groetjes,
Charlotte

Gene

Charlotte,

Kan je het hier ook mee doen?

charlotte

Citaat van: Gene op za 09 12 2006, 10:14:16
Charlotte,

Kan je het hier ook mee doen?

Was een hangtoilet da'k nodig had, maar heb het toch opgeslagen, kan altijd nog ne keer van pas komen hé.
Mensenlief, ben blij dat ik deze site gevonden heb, iedereen is hier ongelooflijk vriendelijk.
Gene, ge zijt toch bedankt voor de moeite dat ge gedaan hebt hoor.
Groetjes,
Charlotte

FastFiber