yoin

tinus77

Ik zou graag in mijn Autocad 14 programma het pad naar de plaats waar de tekeningen worden opgeslagen aanpassen naar harddisk I: in plaats van de standaard locatie in de map programfiles.

Wie weet hoe?

julien

Versie 14... Dat moet ongeveer 8 jaar geleden zijn dat ik dat nog gezien heb.  :mrgreen:

Ik veronderstel dat dat ongeveer hier zit:

Options
Tabblad 'Files'
Automatic save file location...

tinus77

Ik weet het, ouderwets maar het moet ff. Ik heb tools, preferences en kom dan bij tabblad files.

Ik heb al e.e.a. geprobeerd maar kom er verder niet uit. Iemand nog een idee?

Active_Immun

Hey,

Als't me nog goed voorstaat kan je ook daar onder die preferences een savepath opgeven. Best eventjes die tabbladen doorlopen en zien of je iets vindt met save. Weet dat het niet onder het tablad FILES staat. Zal morgen eens zien in ander gebouw, denk dat daar nop beestje staat met R14 op.

GreetZzz,
mE!
8)
CAD is my LSD

bart

Citaat van: tinus77 op di 14 11 2006, 16:14:25
Ik zou graag in mijn Autocad 14 programma het pad naar de plaats waar de tekeningen worden opgeslagen aanpassen naar harddisk I: in plaats van de standaard locatie in de map programfiles.

Wie weet hoe?

je kan in de snelkoppeling naar het programma .
in het veld beginnen in het pad opgeven
waar je bestanden staan dus i:\ in jouw geval
(werkt volgens mij voor alle versie's die onder window's draaien)
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

tinus77

Ik heb het geprobeerd, het klopt. De eigenschappen van de snelkoppeling kun je bij: "beginnen in" aanpassen naar I:\

Als je dan via die snelkoppeling Acad14 opstart en vervolgens open aanklikt kom je automatische op staion I:\terecht.

Deze topic kan dus afgesloten worden. Ik ben er uit.