yoin

gulfclk

Hallo,

ik heb sinds enkele dagen een nieuwe laptop ... tof spul, maar als ik mijn toolbars, scherm formaat, crosshair, ... instel, ACAD 2004 afsluit en terug opstart zijn alle instellingen verdwenen en moet ik alles opnieuw instellen.

Ik heb me al zot gezocht naar een menu om deze settings vast te leggen, maar klikken op apply (of toepassen) als ik bijvoorbeeld de crosshair size ingesteld heb helpt niet.  Ook de extra toolbars die ik plaats verdwijnen telkens opnieuw.

Kan iemand me helpen?

Groetjes,

Tom

Reimer

Je kunt je instellingen opslaan in een .arg bestand. In het menu options -> laatste tabblad. Hier kun je een profiel aanmaken en opslaan. Wanneer je instellingen niet meer goed staan kun de het profiel weer actief maken.

Reimer

gulfclk

Heb ik ook al geprobeerd maar lukt niet.  Ik kan geen instellingen opslaan ... wat er aan de hand is snap ik ook niet goed.  Nog iemand ideëen?

hulpje

Altijd als eerste er voor zorgen, dat alle services packs zijn geinstalleerd.
Hierna uitzoeken, of je in alle benodigde directories  schrijfrechten hebt.

Dan in je options, in het 1e tabblad, kijken, waar alle instellingen opgeslagen worden. (Zie printscreen)

Eventueel deze paden aanpassen.
Als alles naar wens is, dan dit inderdaad opslaan als een ARG-bestand.

Ik hoop, dat dit je iets verder helpt.

Richard
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

bart

draai je autocad met een extra applicatie?

is de map support (onder documents en settings van windows xp) of het bestand acad.mns read only ?
zodat autocad zijn wijzigingen niet kan opslaan
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

FastFiber