yoin

Gijs

Wie o wie kan mij helpen aan 3D modellen van schepen en/of jachten.
Allerlei vormen en maten zijn welkom.

alexander

ik ben daar ook wel benieuwd naar willen er zelf een bouwen.

peter2peeters

hallo, ik heb bijna een opleiding Industrieel Cad-tekenaar achter de rug en mijn eindwerk is het tekenen van een vrachtschip in 3D, ik heb er een paar foto's van die je hier kan zien

Beli Mawr

Citaat van: peter2peetershallo, ik heb bijna een opleiding Industrieel Cad-tekenaar achter de rug en mijn eindwerk is het tekenen van een vrachtschip in 3D, ik heb er een paar foto's van die je hier kan zien
Damn, heel knap  gemaakt :vreegoe: :shock:, maar het verbaast me keer op keer hoeveel icoontjes (toolbars) sommigen laten staan :shock:
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Joop

Beli Mawr schrijft:
CiteerDamn, heel knap gemaakt  , maar het verbaast me keer op keer hoeveel icoontjes (toolbars) sommigen laten staan  

Dit is de reden dat ik graag met twee beeldschermen werk.
Ruimt je tekenveld toch maar netjes op. :lol:
Bij sommige werkzaamheden kom je er niet onderuit veel toolbars te openen of je moet natuurlijk via de screenmenus (ken je ze nog? :roll: ) werken.
Vooral bij 3D tekenen.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

Beli Mawr

Citaat van: JoopBeli Mawr schrijft:
CiteerDamn, heel knap gemaakt  , maar het verbaast me keer op keer hoeveel icoontjes (toolbars) sommigen laten staan  

Dit is de reden dat ik graag met twee beeldschermen werk.
Ruimt je tekenveld toch maar netjes op. :lol:
Bij sommige werkzaamheden kom je er niet onderuit veel toolbars te openen of je moet natuurlijk via de screenmenus (ken je ze nog? :roll: ) werken.
Vooral bij 3D tekenen.
Bij mij is er bovenaan mijn scherm een volledige toolbar (vcolledige lengt) de rest ken ik vanbuiten (commando's :P)
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Snarf

Zeker knap gemaakt. :vreegoe:

Joop

Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

Quermo

Citaat van: peter2peeters op ma 06 06 2005, 15:48:46
hallo, ik heb bijna een opleiding Industrieel Cad-tekenaar achter de rug en mijn eindwerk is het tekenen van een vrachtschip in 3D, ik heb er een paar foto's van die je hier kan zien

heb je die opleiding gevolgd in De Nayer in Sint-katelijne-waver?

obiwan

hoi,

men kan bij "multi" in zwijndrecht tekeningen van schepen krijgen. Dit tekenbureel ontwerpt schepen van luxejachten tot megatankers en baggerschepen
obiwan

FastFiber