FastFiber

Toolbar probleem

Gestart door Garmir, wo 16 11 2005, 21:41:24

Vorige topic - Volgende topic

Remo

hmm nu ik de hele tread lees, vermoed ik dat je CD kaduuk is.......  nieuwe vragen bij leverancier?

Garmir

Citaat van: Remo op ma 21 11 2005, 21:39:19
hmm nu ik de hele tread lees, vermoed ik dat je CD kaduuk is.......  nieuwe vragen bij leverancier?

heb het aan docent uitgelegd, en hij wist mij te zeggen dat ik niet de enige was die het probleem heeft, hij hing contac opnemen met de leverancier, dat zij een oplossing zokeen voor dergelijk probleem.

leverancier laat ik anoniem.

Greetz

Garmir

Oke deze mag dicht, na een lange zoektocht heb ik het zelf nog kunnen oplossen. Het was een fout bij het registreren van een dll file in windows.

Greetz
Garmir

BoB

Hallo Garmir,

Hoe en welke dll file en wat moet daar mee gebeuren?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en menuload geprobeerd,
in het register verwijderd, maar ik ben nu hier en kom niet verder.
Alvast bedankt voor de reactie

BoB

Citaat van: Garmir op vr 25 11 2005, 20:29:01
Oke deze mag dicht, na een lange zoektocht heb ik het zelf nog kunnen oplossen. Het was een fout bij het registreren van een dll file in windows.

Greetz
Garmir

nilzer

Kan iemand mij uitleggen hoe ik in AutoCAD 2006 de pull down menu's en de toolbars zichtbaar krijg? Ik heb hetzelfde probleem als Garmir.
Bvd.

BoB

Toolbars verdwenen:

Uitvoeren:

regsvr32 msxml3.dll

Daarna Autocad opnieuw opstarten.

lijn

Hallo Bob,

Ik heb dit probleem ook sinds vorige week, en hoera! dit werkt!  :D

:(  Maar alleen het volgende probleem doet zich dan voor: ik moet daarna telkens opnieuw registreren! Hetgeen natuurlijk ook omslachtig is, ik denk dat ze bij autodesk er ook niet mee kunnen lachen, afgelopen week al 6x een nieuwe reg. aangevraagd (gelukkig ook gekregen)  :mrgreen:

Bij mij verschijnt het volgende:
DLL "Poging om een programma te laden met een onjuiste indeling"

Komt ook voor als ik adobe photoshop opstart, maar daar is niets van toolbars verdwenen.

FastFiber