FastFiber

coordinaten in- en exporteren

Gestart door silverster, wo 18 04 2007, 12:38:23

Vorige topic - Volgende topic

silverster

Inderdaad de GBKN bestaat nu uit lijnen, en deze lijnen zullen zo en zo van de woningen omgezet moeten gaan worden in vlakken, maar dat is op zich wel te doen.

verder is het voor mij nog steeds een probleem om die coordinaten te relateren aan de goede woning, maar ik ben daar mee bezig om dat uit te zoeken (het zal er op neer komen dat dit gewoon handmatig gebeuren zal)

verder bedankt voor je geschreven lisp.

misschien nog even een tip voor andere op ideoma.nl staan allerlei tools, helaas werkt dit wel met een punten systeem, maar dat weet men wel dat er bepaalde functies nodig zijn.

silverster

uiteindelijk is het me toch allemaal gelukt.

de coordinaten van de losse lijnen is op te vragen via list. ik heb hiermee dus alle coordinaten van de woningen te pakken. nu hebben we dus ook coordinaten van de huisnummers. deze huisnummers zijn weer gekoppeld aan adressen. Via excel kan je een vergelijking maken tussen de coordinaten van de losse lijnen (woningen) en de coordinaten van de huisnummers. zodra de huisnummer coordinaten binnen de coordinaten vallen van de losse lijnen, weet je dus het adres.

Maryam

via Query library bij Task pane

gery

AutoCAD 2020 - Windows 10