FastFiber

ik zoek 3D tekeningen (autocad) van houtbewerkingsmachines

Gestart door dreten, vr 01 02 2013, 19:44:08

Vorige topic - Volgende topic

dreten

Voor de inrichting van een nieuw houtbewerkingsatelier ben ik op zoek naar tekeningen van traditionele houtbewerkingsmachines. het gaat dus om lintzaagmachine, schaafmachine, vandikteschaafmachine, tafelfreesmachine, pennenbank, paneelzaagmachine enzovoort. heeft iemand van jullie een idee waar ik dit vind zodat ik mijn tijd kan besteden aan het tekenen van de werkplaats en geen tijd hoef te steken in het tekenen van machines. of beter nog: heeft iemand ooit zelf dergelijke machines al getekend en. is ie bereid die met mij te delen...;-)

MK90

Je zou eens kunnen kijken op Grabcad.com

Account aanmaken en dan kan je hele leuke modellen downloaden gratis!

rudi d.

Citaat van: dreten op vr 01 02 2013, 19:44:08
Voor de inrichting van een nieuw houtbewerkingsatelier ben ik op zoek naar tekeningen van traditionele houtbewerkingsmachines. het gaat dus om lintzaagmachine, schaafmachine, vandikteschaafmachine, tafelfreesmachine, pennenbank, paneelzaagmachine enzovoort. heeft iemand van jullie een idee waar ik dit vind zodat ik mijn tijd kan besteden aan het tekenen van de werkplaats en geen tijd hoef te steken in het tekenen van machines. of beter nog: heeft iemand ooit zelf dergelijke machines al getekend en. is ie bereid die met mij te delen...;-)
heb dit zelf zeer basic 2D getekend om een nieuwe milieuvergunning te verkrijgen.
Maar dit was zeer eenvoudig met de omtrek van de machines, dus geen detaillering.
Ben nog nergens een site tegengekomen die dit gedetailleerd weergeeft.

grtz
Rudi

FastFiber