FastFiber

Regio Roeselare: CAD/CAM'er, 5j Pro/E ervaring, zkt bijverdienste

Gestart door Esprit de Flandre, za 16 06 2012, 19:51:03

Vorige topic - Volgende topic

Esprit de Flandre

Regio Roeselare: CAD/CAM'er, 5j Pro/E ervaring, zkt bijverdienste

Ik ben op zoek naar een bijverdienste als CAD/CAM-medewerker. Reeds vijf jaar doe ik dit werk bij een middelgrote subcontractor in Roeselare, waar we ons toeleggen op complexe gelaste constructies, voor klanten zoals Caterpillar, JLG, Yanmar, etc, en in onze tweede vestiging produceren we hoofdzakelijk aluminium constructies voor treinen.

Persoonlijk ben ik verantwoordelijk voor het tekenwerk van alle producten van de tweede vestiging, en ontwerp ik hecht-, las-, frees- en controlekalibers voor de producten van de eerste vestiging. Daarnaast programmeer ik de plasma- en autogeenbrander, LVD-laser, Trumpf-laserpons en LVD-plooibanken.

Daarvoor gebruik ik dagdagelijks Pro/Engineer Wildfire 2 (binnenkort overschakeling naar Creo Parametric 2.0), CAM2000S, LVD CADMAN L, LVD CADMAN B3D en TruTOPS. Verder heb ik ervaring met verschillende versies van Autocad en een basis van SolidWorks 2006.

Ik hoop deze ervaring nu ook te gebruiken in de avonduren, of tijdens de weekends, met een extra job. Een nieuw programma aanleren is voor mij geen last, maar een aangename uitdaging. Voor ik bij mijn huidige werkgever terecht kwam, werkte ik als CNC-operator, dus de praktische werking van een machine is mij niet vreemd. Momenteel volg ik ook avondlessen TIG-lassen.

Indien U een extra kracht kunt gebruiken, dan wens ik U spoedig van dienst te zijn.

Met Vriendelijke Groet,

Robbie Vermeersch
robbievermeersch@gmail.com

FastFiber