FastFiber

commando's haperen

Gestart door aline, za 14 04 2012, 00:06:36

Vorige topic - Volgende topic

aline

Ja wel kan al een paar maand zijn ze.. (sedert begin schooljaar) en sedert dien is pandacloud antivirus, superantispyware, bittorrent (maar mn vriend heeft deze staan en ook gn problemen), malwarebytes (maar die heeft er al eens opgestaan en geen problemen toen), skype, java, 3ds max, Archicad gïnstalleerd geweest en ik denk dat dit de belangrijkste zijn..

JMD

Misschien ligt het dan toch aan virusscanner, kijk of je AutoCAD kan toevoegen in programmavoorkeur o.i.d.

Kun je verder bij Express Tools > system variables > save all doen, en dat bestand posten?

julien

Thuis gebruik ik ook panda cloud, ik heb niet het gevoel dat die autocad hindert.

EddyBeerke

Kijk eens naar de netwerk gebruik.
Ik heb wel eens last gehad dat acad ook traag reageerde en dit kwam door het netwerk.
Ben toen locaal gaan werken en het was over.
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

aline

Ik heb dat gedaan van system variables maar ik weet totaal nie wat dat is..

JMD

wil je de systeem variabelen nog een keer opslaan maar dan als svf
Je hebt nu scr gedaan ipv svf.

Met dit document kan ik jou instellingen vergelijken met die van mij.

aline

Ik heb dat geprobeerd maar ik kan da hier niet in bijlage toevoegen, alleen scr.

Rudy

Blijkbaar raakt het probleem toch niet opgelost?
Ik blijf er bij, er zal niets anders opzitten dan te formateren :cry:
Wanneer je dan Autocad als eerste opnieuw installeert...werkt deze waarschijnlijk wel optimaal. :mrgreen:
Autocad 2013 / 2016

Deefje85

Ik zou eens grondig je pc kuizen.

begin eens met alles er af te gooien dat je niet kent en niet gebruikt en daarna eens je harde schijf opkuisen.Oude bestanden verwijderen die niet volledig weg zijn enz.
Kijken of je goeie virus scanne en spyware hebt. Lavasoft is gratis voor spyware.

Anders ja. Raampje open pc/laptop er door u probleem is opgelost  :mrgreen:

aline

Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar kzal da zelf nie doen of ik ga verschillende belangrijke dingen eraf smijten denk ik  :wink: En mn laptop door het raam smijten is ook geen optie.. Laptop dood => ik dood  :shock:

aline

Ik zal binnen een week of 2 mijn laptop eens totaal herinstalleren in de hoop dat het dan gedaan is met die miserie. Als het gelukt is dan zal ik dit wel posten :-)

FastFiber