FastFiber

plotstyles doen niets aan mijn prints (gedeeltelijk opgelost)

Gestart door tuur159, zo 18 12 2011, 16:52:34

Vorige topic - Volgende topic

tuur159

hallo,

telkens als ik mijn lay outs wil printen dan kies ik een plotstyle (.stb) die helemaal voorzien is van vanalles en nog wat, mijn layers heb ik ook allemaal een plotstyle toegewezen uit dat .stb bestand, maar als ik dan een preview vraag, of print, dan geeft hij mij toch steeds weer de kleurtjes en niet de stippelijn of dikke lijn waar ik om vroeg...
wat zie ik over het hoofd?

bedankt

hulpje

Beste tuur159,

Probeer het volgende eens:
Ga naar de Page Setup Manager --> Klik de Page Setup aan, die je wil aanpassen --> Modify...
En zet het vinkje uit bij Display plot Styles.
Hiermee is je probleem mogelijk opgelost.

Succes!

Richard

(In mijn instellingen staat het vinkje uit, zie bijlage)
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

HofCAD

Beste Tuur159,

Staat in de dialoogbox van het commando PLOT in de categorie
'Plot options' de optie 'Plot with plot styles' wel aangevinkt?

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.
ACADcadabra

tuur159

danku voor de snelle reacties, nadat ik dat probeerde veranderde er helaas niets... ik heb screenshots gepakt van het plot dialog venster en het page setup dialog venster(die ik hiervoor met mekaar verwarde)

tuur159

blijkt het probleem nu toch opgelost, maar niet in de preview... de kleuren kloppen nu al zoals ik ze gevraagd heb... maar nu heb ik nog steeds geen stippellijn... kan dat zijn omdat mijn stipjes te dicht bij elkaar staan ofzo? en zoja, waar zou ik dat kunnen aanpassen?
(deel 1 opgelost door het vakje van display plotstyles aan te vinken...)

Bmad

Citaat van: tuur159 op ma 19 12 2011, 17:44:33
maar nu heb ik nog steeds geen stippellijn... kan dat zijn omdat mijn stipjes te dicht bij elkaar staan ofzo? en zoja, waar zou ik dat kunnen aanpassen?
(deel 1 opgelost door het vakje van display plotstyles aan te vinken...)

dit kun je aanpassen met LTSCALE probeer eens wat te spelen met de grootte en kijk of je het dan wel kunt zien.

jimpie

als deze lijnen in model juist weergegeven worden dien je in paperspace PSLTSCALE op 0 te zetten dan worden de streeplijnen weergegeven zoals je ze in modelspace ziet. dit dien je wel per layout te doen