FastFiber

Plot/print doorsturen duurt lang

Gestart door KADANS, wo 11 05 2011, 15:42:41

Vorige topic - Volgende topic

KADANS

Hallo,

Het plotten of printen is geen probleem, echter als ik 2 tekeningen na elkaar wil afdrukken, dan krijg ik de melding :

"A plot or publishing job is already being processed in the background. Only one job can be processed at a time.
Wait for the job to complete, and try again" op acad 2009 (oude PC)

"Your printing or publishing job is processing in the background" op acad 2011 (nieuwe PC)

En dit enkel op mijn PC, collega's hebben dit probleem niet. Zelfs in de queue van de plotserver staan geen jobs.

Kan dit een instelling van autocad zijn, of is dit echt netwerkgebonden?

Alvast bedankt

KADANS

Hallo,

Misschien dat dit iets meer zegt over de foutmelding. Er wordt gevraagd naar een Aecmodeler60.dbx file, deze zou niet mee geïnstalleerd zijn. Iemand een idee of dit er iets met te maken heeft. Zo ja, van welke (veilige) site kan ik dit downloaden.

Reimer

Ik heb zo geen idee hoe dit probleem ontstaat. Krijgen jouw collega's ook de melding van het "Aecmodeler60.dbx" file? Zo niet, probeer deze eens bij jouw collega op de PC te vinden en copieer deze naar jouw eigen PC.
Als ik een melding krijg van missende bestanden dan probeer ik nog wel eens een repair van de autocad installatie.

Reimer

FastFiber