FastFiber

layers op alfabetische volgorde bij quickselect

Gestart door bor, wo 21 01 2004, 11:12:06

Vorige topic - Volgende topic

bor

hallo, net t forum ontdekt en gelijk al een vraag stellen: wanneer ik quickselect toepas en aan wil geven wat de eigenschappen moeten zijn van de te selecteren onderdelen, en ik wil een bepaalde layer aangeven staan deze bij quickselect niet op alfabetische volgorde, dat is behoorlijk zoeken met 200+ layers! iemand een idee hierover? (p.s. het is niet maxsort wat een bepaald maximum aangeeft voor het op alfabetische volgorde zetten van layers)
groet, bor

julien

Eerst en vooral welkom op het forum, hopelijk vind je hier het antwoord op uw vragen.
Het is wel altijd handig als je vermeld welke versie je gebruikt. Zo zitten we altijd op dezelfde golflengte.
Een antwoord op uw vraag vind ik niet onmiddellijk. In versie 2004 staan alle layers namelijk al op alfabetische volgorde.

bor

achja tuurlijk, sorry. ADT 3.3, draait op autocad 2002.

Anonymous

stel de variabele MAXSORT hoger in als het aantal lagen (standaard staat hij op 200)

als je meer als 200 lgen hebt worden ze op volgorde van aanmaken getoond als maxsort op 200 staat (ook in autocad 2004)

groet bart

julien

Bedankt voor de hulp 'gast'.
In atuoCAD 2004 stond dit bij mij standaard op 1000.
BTW, geen zin om lid te worden van het forum? Dit geeft u nogal wat extra opties en verplicht u tot niets.

bor

bedankt voor de reactie, maar zoals ik al aangaf in mijn vraag is dit niet wat ik bedoelde, dit werkt nl. niet voor quickselect, maar alleen voor de layer pulldown box

Sven

hoi, ik heb dit zelfde probleem ook al gehad met quick select. Maar je moet eens proberen om je tekening te "purgen". daarna waren de layers in quick select bij mij in elk geval alfabetisch. (ik spreek hier over acad2000)
Laat maar eens weten of het bij jullie ook zo werkt.