yoin

frans1

Als men bij een block het commando EXPLODE gebruikt verschijnen er de Tag-waardes van de attributen.
Met het commando BURST verschijnen er Value-waardes van de attributen, wat de bedoeling is.
Deze verschijnen echter ook in het beeld waar ze in het block als onzichtbaar zijn ingesteld.
Hoe kan men dit voorkomen?

JMD

Ik heb je block bekeken, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt.
BURST 'explodeert' en block zodat je de elementen 'los' in je tekening komen die je ziet.
Onzichtbare delen komen niet 'los' in je tekening.
Ik jou geval wordt met BURST bv het bovenaanzicht niet getoond.
Misschien je vraag beter omschrijven, wat bedoel je met onzichtbaar ingesteld.

bart

Burst heeft geen optie's
standaard kan je dat dus niet voorkomen.

oplossingen
Je zou een lispje kunnen schrijven die verborgen attribute leeg maakt.
en dit commado vooraf aan burst uitvoeren

work arround.
je kan de ontzichtbare arttibute zo klein maken dat je de tekst niet ziet.
door bijvoorbeeld de hoogte op .0001 in te stellen en de tekst in een lijn te plaatsen.

Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

frans1

[Als men bij dit block bij het beeld "Aanzicht op afgestreken zijde 2x 4 ankers" het commando EXPLODE gebruikt wordt dan verschijnen de attribute-tagnamen "PANNEELNUMMER","ISOLATIEMATERIAAL" en "BUITENKANT".
Als men bij dit block bij het beeld "Aanzicht op afgestreken zijde 2x 4 ankers" het commando BURST gebruikt wordt dan verschijnen de waarden van de attributes, wat de bedoeling is.
Gebruikt men het commando "BURST" bij het beeld "Bovenaanzicht" dan verschijnen deze waarden ook, wat niet zou mogen want. Volgens de Visbility States van dit Block zijn bij het beeld "Bovenaanzicht" de Attributes "PANNEELNUMMER","ISOLATIEMATERIAAL" en "BUITENKANT" onzichtbaar.

yoin