FastFiber

Hatch: kleuren over elkaar (Opgelost)

Gestart door kurt5, wo 08 12 2010, 10:26:44

Vorige topic - Volgende topic

kurt5

Ik heb 2 verschillende rechthoeken die elkaar overlappen in 2 verschillende grijstinten gehatcht. Mijn probleem is dat de verkeerde kleur de boven hand neemt. Het lichtgrijs komt boven het donker grijs en het zou omgekeerd moeten zijn. De kleuren hangen vast aan de juiste rechthoek, dus de kleuren verwisselen mag niet. Iemaénd die een oplossing heeft. Dank u

Johannes

Citaat van: kurt5 op wo 08 12 2010, 10:26:44
Ik heb 2 verschillende rechthoeken die elkaar overlappen in 2 verschillende grijstinten gehatcht. Mijn probleem is dat de verkeerde kleur de boven hand neemt. Het lichtgrijs komt boven het donker grijs en het zou omgekeerd moeten zijn. De kleuren hangen vast aan de juiste rechthoek, dus de kleuren verwisselen mag niet. Iemaénd die een oplossing heeft. Dank u

de kleur die je boven wilt hebben moet je als laatst arceren en ander de ene kleur laten stoppen waar dat de ander begint.

kurt5

Oké, maar de rechthoeken moeten wel volledig ingekleurd zijn omdat ze ook gebruikt worden ergens anders en daar zijn ze volledig zichtbaar.

H@rm

Kurt5,
heb je al gebruik gemaakt van t commando : draworder?

Michel
Acad 10 t/m 2015
Revit 2010 t/m 2015
autodidact lisp

kurt5

Met draworder is het gelukt, ik had dit nog nooit gebruikt dus bedankt voor de tip.