FastFiber

autocad 2010 sluit af bij het opstarten.

Gestart door m.atthijs, ma 26 04 2010, 21:27:09

Vorige topic - Volgende topic

m.atthijs

hallo,

ik heb autocad 2010 al een poosje in gebruik.

maar vandaag wilde ik opstarten em toen deed autocad het niet meer hij gaf alleen de kleine titelpagina en daarna de omlijsting van het programma en toen sloot hij af.

ik heb al geprobeerd om hem te reapreren met de repair functie van de setup maar zonder succes.
toen hebi k geprobeerd om heb te reinstalleren bij de setup maar ook zonder succes.

hoe kan ik dit probleem oplossen??

alvast bedankt

Arend-Jan

Hallo,

Probleem klinkt bij ons op kantoor heel bekend. Wij hebben dit probleem al op twee werkstations gehad. Eerst een repair uitgevoerd, maar zonder succes. Daarna nog wat anders geprobeerd, ook zonder succes.
Uiteindelijk is op desbetreffende werkstations Windows opnieuw geinstalleerd en daarna AutoCAD opnieuw geinstalleerd.
Ben daarbij benieuwd of er nog meer gebruikers dit soort probleem hebben ervaren en hoe zij dit hebben opgelost.

Hierbij alvast bedankt.

julien

Windows opnieuw installeren is echt wel de aller laatste keuze...

Als niets wil lukken kan je autocad verwijderen en met een register cleaner alles van autodesk uit je register verwijderen.

Dan autocad weer installeren. Dit zou toch moeten lukken.

Arend-Jan

Eén van de opties die wij hebben gedaan is het verwijderen van AutoCAD uit het register.
AutoCAD weer opnieuw gestart. Je ziet dat AutoCAD op het werkstation opnieuw geregisteerd wordt. Allerlei dialoogschermpjes op het monitor om aan te vinken.
Het uiteindelijke resultaat is; hij floept eruit! Helaas, poging mislukt.

yoin