FastFiber

een tekst (single line text)dubbel aanklik via linker muisknop

Gestart door dedecker, do 11 02 2010, 16:35:27

Vorige topic - Volgende topic

dedecker

Wanneer ik een tekst (single line text)dubbel aanklik via linker muisknop  kon ik direct mijn tekst wijzigen, nu verschijnt bij het aanklikken altijd het popmenu Modify Properties. Waarschijnlijk mijn instelling die gewijzigd is
Hoe kan ik dit terug herstellen zodat ik direct mijn tekst kan wijzigen.......

julien

Volgens mij moet je de variabele "DBLCLKEDIT" op 1 zetten en zou het moeten lukken.

theKruid

Iemand nog verder een oplossing?
Ik kom hier ook even niet uit.
DBLCLKEDIT uitzetten lost het iig niet op.

NiekB

Net even gekeken.

Even naar je opties gaan bij tabblad Selection en dan kijken of Noun/Verb selection aangevinkt staat. Ik kon het ook niet meer wijzigen nadat ik deze uitgevinkt had.

theKruid

Citaat van: NiekB op ma 22 03 2010, 14:07:58
Net even gekeken.

Even naar je opties gaan bij tabblad Selection en dan kijken of Noun/Verb selection aangevinkt staat. Ik kon het ook niet meer wijzigen nadat ik deze uitgevinkt had.

Helaas, dit is niet de oplossing.
Dubbelklik op een text geeft ook dit comando: '_.properties
Dit moet ddedit zijn.

Reimer

Via CUI kun je de gewenste actie instellen bij dubbelklikken. Deze moet in jouw geval dus op ddedit staan. In het bijgevoegde plaatje zie je mijn CUI instelling.

Reimer

theKruid

Citaat van: Reimer op di 23 03 2010, 11:16:26
Via CUI kun je de gewenste actie instellen bij dubbelklikken. Deze moet in jouw geval dus op ddedit staan. In het bijgevoegde plaatje zie je mijn CUI instelling.

Reimer

Heel erg bedankt.
Ik ben daardoor gaan door denken, want in mijn cui stond het goed.
Mijn teksten stonden alleen in een tekstmask.
Bij een dubbelklik kreeg ik de properties van de mask, die dus "boven" de tekst lag.

yoin