FastFiber

Probleem installatie 2010 met Visual C++

Gestart door Qualky, di 05 01 2010, 01:29:50

Vorige topic - Volgende topic

Qualky

Hoi!

Ik had vroeger een laptop met Windows Vista erop, en heb via mijn hogeschool nu Windows 7 32 bit kunnen installeren. Alles werkt prima, mijn grafische driver kan alles van Windows goed weergeven, nog geen enkel probleem tegengekomen.

Nu kan ik via school ook een versie van Autocad 2010 Civil 3d downloaden op de studentensite van autodesk. Tijdens de installatie krijg je een lijstje met alle onderdelen die de wizard aan het installeren is, maar bij mij blijft dit dus al hangen bij het eerste.. Het installeren van de eerste component (nl Windows Visual C++ 2005 Redistributable (x86), de tweede component is net hetzelfde maar dan 2008) blijft maar duren of wilt niet lukken, uiteindelijk komt erop installation failed.

EDIT: Op autodesk site stonde autocad civil 3d niet bij lijst van programma's die windows zeven ondersteunen, gewoon autocad wel. nu ben ik dat aan het installeren en moet enkel de Visual C++ van 2008 geinstalleerd worden, die normaal gezien compatibel moet zijn met windows 7, maar daar lijk het ook enorm lang te duren..

Mvg,
Jonas

yoin