FastFiber

Applicationload werkt niet meer (opgelost)

Gestart door Reimer, vr 19 06 2009, 12:31:21

Vorige topic - Volgende topic

Reimer

Cad-collega's,

vandaag heb ik per ongeluk acad.cui ontladen. Hierdoor verdwenen natuurlijk alle menu's. Na het herladen van acad.cui werkt Appload niet meer. Ik krijg de volgende melding:

Command: _appload
The file appload(.lsp/.exp/.exe) was not found in your search path directories.
Check the installation of the Support Files and try again.nil

Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Reimer.

hulpje

Laad je menu via commando MENU i.p.v. menuload, dan zou het wel weer moeten werken
HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

WebRacer

je kan altijd herbeginnen door alle documenten van autodesk in je 'documents en settings' te verwijderen.
als je dan her-inlogd, zal autodesk de standaard instellingen herbouwen...
?

Reimer

Beste Hulpje, ik heb het even geprobeerd maar er is geen verschil. Wat is dan het verschil tussen MENU en MENULOAD?

WebRacer, bedoel je dat ik de map C:\Documents and setting\user\Application Data\Autodesk\Autocad 2010 in zijn geheel moet verwijderen (verplaatsen). Dit heb ik namelijk wel even geprobeerd. Het resultaat is dat autocad start zonder enig menu en heel veel meldingen. Er wordt niet vanzelf een nieuwe map Autocad 2010 aangemaakt.

Ik merkte inmiddels wel dat ook het command ALIGN niet meer werkt.
Command: align
The file geom3d(.lsp/.exp/.exe) was not found in your search path directories.
Check the installation of the Support Files and try again.nil

Blijkbaar worden bepaalde bestanden met daarin de commando's niet goed geladen. Ik kan de gevraagde bestanden ook niet vinden op mijn PC. Ik denk dat ik straks maar een een herstel-actie van autocad moet doen.

Reimer.

WebRacer

her-installatie lijkt mij aangewezen.
?

Reimer

De repair heeft gewerkt. Alle commando's doen het weer. Wel jammer dat dit nodig was. Bedankt voor het meedenken allemaal.

Reimer.

bart

meestal is de oorzaak van dergelijke dingen
het per ongeluk verslepen van een map met bestanden in windows verkenner.

maar als je goed gezocht hier waarschijnlijk niet
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Reimer

Het probleem is ook ontstaan binnen één autocad sessie. Ik wilde een eigen menu "unloaden" via MENULOAD en klikte per ongeluk op het ACAD menu. Ik heb deze toen direct weer opgezocht en herladen. Waar er toen iets is misgegaan snap ik echt niet.
De ontbrekende bestanden blijken in de map C:\Program Files\AutoCAD 2010\ te staan (ik heb na de repair nog eens gezocht).

Reimer.