yoin

mariodew

:shock:
Hallo,
wanneer ik een layout plot en kijk naar de preview, dan is deze goed.
Maar wanneer ik deze publish valt de kaderlijn buiten het te plotten gedeelte, nou weet ik inmiddels dat dit komt door
het 'DWF6 ePlot.pc3' bestand omdat deze in onhandige ANSI A(8.5 x 11 inches)
staat., maar deze is niet te veranderen, wanneer je een andere waarde kiest blijft ie toch de oude gebruiken.??
Iemand misschien een oplossing hiervoor?
Bvd. Mario de Waele

jo-king

je publisht naar een DWF bestand neem ik aan?

normaal zou autocad dan de instellingen van je pagesetup moeten overnemen. dit is bij jou niet het geval ???

als je niet DWF aanklikt, maar naar de printer publisht, doet hij het dan wel goed?
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

EddyBeerke

Kun je de *.pc3 file én de bijbehorende *.pmp file hier posten?
Misschien ook een plaatje van je plotinstellingen.
Civil3d 2026, Blender 4.x gebruiker
Gebruiker sinds AutoCAD R12

http://eddylucas.c1.biz/
https://www.google.com/maps/contrib/109381066561676463628/photos/

mariodew

Inderdaad, als ik naar de printer publish gebruikt ie m'n normale page setup instellingen, (maar dan wordt het niet als set verstuurd, maar als losse plots)

Ik heb wel zojuist het 'DWF6 ePlot.pc3' bestand kunnen wijzigen (via save as) maar deze wordt nog steeds niet gebruikt. Is het misschien weer iets met de documents en settings, want daar gaat volgens mij nog steeds weleens iets mis binnen autocad.

**hoe moet ik overigens de pmp file en het dwf6 eplot uploaden?

mariodew

bestanden uploaden lukt overigens niet (geen toegang is dan de melding)

mariodew

Lekker gezellig, ik hoor net dat ik mn ontslag krijg , recessie

Reimer

Aj, dat is niet zo mooi.
Bij ons in de omgeving (Apeldoorn, Nederland) wordt door verschillende wegenbouw aannemers naar tekenaars gezocht. Misschien is dat in andere sectoren anders.

Ik heb zelf vorige maand besloten om bij een adviesbureau te gaan werken omdat ik meer uitdaging zoek in het wegontwerp. Om mij over te halen bij het adviesbureau te komen werken hebben ze mij direct een vast dienstverband aangeboden.

Ik hoop voor je dat je snel weer wat nieuws vindt.

Reimer.

Marcel B

hoi reinder 

ARCADIS Apeldoorn zeker,  succes met je nieuwe job.
Doe ze daar de groeten,

Marcel