yoin

griet

Ik heb een spline getekend, deze geoffset en de twee splines verbonden door polylijnen. Nu wil ik deze figuur tot 1 polyline krijgen om ze te extruderen, maar met het commando join lukt dit blijkbaar niet.  :roll:
Andere suggesties?

Beli Mawr

Citaat van: grietIk heb een spline getekend, deze geoffset en de twee splines verbonden door polylijnen. Nu wil ik deze figuur tot 1 polyline krijgen om ze te extruderen, maar met het commando join lukt dit blijkbaar niet.  :roll:
Andere suggesties?
Ervoor zorgen dat je profiel gesloten is (dus geen overlappende curven, geen gaten in de omtrek enzo), een region ervan maken en dan die region gaan extruderen.
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

griet

Dankjewel
da was eigenlijk kweeniehoesimpel, maar als je het niet weet, kan je lang zoeken! Ben dan ook maar een leek...je zal mij dan ook nog snel terughoren!  :wink:

Beli Mawr

Citaat van: grietDankjewel
da was eigenlijk kweeniehoesimpel, maar als je het niet weet, kan je lang zoeken! Ben dan ook maar een leek...je zal mij dan ook nog snel terughoren!  :wink:
Ik heb 3d volledig zelf uitgezocht in autocad (en nu ook in Catia en Inventor), toen ik dat eindelijk (na ergens 5 jaar zoeken naar 3D) gevoinden had sloeg ik redelijk door  :ole:
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

FastFiber